AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Jeg har IKM på fredag/lørdag. Tok en test i går og kunne så vidt se en strek. Synes streken er tydligere i dag. Ser dere den? er det en positiv test? Anonymkode: 56eb9...e9e
Mokkilokki Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Ser ingen strek jeg. Vent et par dager og ta ny. Lykke til.
KaraThrace Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Joda, kan helt klart se en strek der. Den er IKKE akkurat tydelig, men det er definitivt en skygge. Hva det betyr får du nesten bare vente og se, hehe! Men jeg skjønner deg godt som spør og kanskje vil bare ha litt bekreftelse på at det er noe der. Lykke til! La ved et bilde hvor jeg bare har økt kontrastene slik at det er lettere å se.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 Det er en strek der, selv om den er svak. En helt normal test når man er gravid og har testet før IKM. Anonymkode: a94bc...b05
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 Blir spennende å teste videre de neste dagene Håper den blir sterkere Anonymkode: 56eb9...e9e
frk.fersken Skrevet 4. november 2015 #6 Skrevet 4. november 2015 Min var akkurat sånn, ble sterkere allerede dagen etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå