Gå til innhold

Abonomere på blad til pappa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg er på utkikk etter et blad som jeg kan abonomere på for pappa ettersom han har bursdag og fyller 45 i desember.

Jeg lurte på om dere har noen erfaringer eller tips på hvilke blad jeg kan gi?

Han abonomerer på Vi Menn og et hyttemagasin av det jeg vet. Han er kjempe glad i friluftsliv og elsker å gå på tur, men ikke jakt eller no ekstremsport. Han intresserer seg i hytter, men også litt i verdenshistorier, men jeg vil si tur i fjell og mark ville ha vært det beste.

Er det noen som har noen erfaringer eller som kan komme med noen råd/tips?

Tusen takk på forhånd :D

Anonymkode: cd7e9...d69

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kunne gi din far et abonnement på "Illustrert vitenskap" og/eller "National geografic" for eksempel. Sistnevnte finnes også på norsk.

Tilføyelse: Et annet tips er bladet "Friluftsliv".

Endret av Arabella
Skrevet

Du kunne gi din far et abonnement på "Illustrert vitenskap" og/eller "National geografic" for eksempel. Sistnevnte finnse også på norsk.

"Illustrert Vitenskap" er absolutt til å anbefale! Også Illustrert Vitenskap sitt verdenshistorie-blad "Historie"

Skrevet

Du kunne gi din far et abonnement på "Illustrert vitenskap" og/eller "National geografic" for eksempel. Sistnevnte finnes også på norsk.

Tilføyelse: Et annet tips er bladet "Friluftsliv".

Tusen takk, skal skjekke de ut med en gang :)

Skrevet

"Illustrert Vitenskap" er absolutt til å anbefale! Også Illustrert Vitenskap sitt verdenshistorie-blad "Historie"

Tusen takk for svar :)

Skrevet

Du har fått gode svar, men jeg ville bare si at det heter "abonnere" :)

Skrevet

Jeg gikk inn hit for å anbefale illustrert vitenskap, det er virkelig å anbefale. Min far får det til jul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...