AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 er det andre som har problemer med og forstå ironi og sarkasme når det er noe skrevet på nett Anonymkode: 16a3d...004
Gjest Raindrops Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Egentlig bare her inne, og mest omvendt. Det er så mange rare meninger, formuleringer og oppfatninger, at jeg flere ganger har tatt ting som en spøk når folk har vært helt oppriktige.
Betty Blue Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 (endret) er det andre som har problemer med og forstå ironi og sarkasme når det er noe skrevet på nettAnonymkode: 16a3d...004 Jeg ser mange sliter med det her inne, og er helt fortapt dersom ikke ironiflagget brukes, så du er nok ikke alene HI. Opplever selv at ikke alle forstår humoren min i blant.Selv fanger jeg veldig lett opp både ironi og sarkasme, men særlig muntlig kan jeg bli litt satt ut dersom noe sies med en spydig tone eller dersom jeg fanger opp et underliggende alvor. Endret 4. november 2015 av Betty Blue
Betty Blue Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 (endret) Egentlig bare her inne, og mest omvendt. Det er så mange rare meninger, formuleringer og oppfatninger, at jeg flere ganger har tatt ting som en spøk når folk har vært helt oppriktige.Akkurat det har jeg også gjort et par ganger faktisk... Etter det har jeg faktisk begynt å svare seriøst oftere hvis jeg er i det minste tvil ;). Endret 5. november 2015 av Betty Blue
Gjest Trollkarlen Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 Har så lang fartstid på nettet at ironi og sarkasme er relativt lett å forstå, men https://en.wikipedia.org/wiki/Poe's_law slår inn til tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå