Gjest Ennasus Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 (endret) Hei vurderer å klippe meg kort, men er så usikker på om jeg kler det.. Fant en app hvor man kunne sette på seg hår..men blir litt blanda av tanken om at jeg har så lyst på det at jeg ikke klarer å bedømme:P Hva tenker dere? (Ignorer awkward face og hårfarge) Endret 4. november 2015 av Ennasus
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Jeg tror du hadde vært finere med bob/halvlangt hår. Anonymkode: 412d6...ea1 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Ja. Men skulle gjerne sett ett med langt og ett med kort for å se hva du kler best. Ville forresten ikke valgt den hårfargen(men var ikke det du lurte på). Anonymkode: 18717...dc1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 Jeg er ikke så veldig glad i en slik frisyre som er på bildet. Når det er sagt kler du nok kort hår, men jeg vil heller holde en knapp på halvlangt hår. Anonymkode: e436e...4af 2
fjellogvidde Skrevet 4. november 2015 #6 Skrevet 4. november 2015 Ville gått for skikkelig kort, ikke bob. Da får du frem ansiktet ditt bedre Og du har jo veldig "nette" trekk, og mye volum på håret,så ved å få pixie eller noe i den gata, får du redusert "forstyrrelsen" fra håret og virkelig fått fram ansiktet. Og liker du det ikke, er det jo langt igjen på noen få måneder. 2
Gjest Ennasus Skrevet 4. november 2015 #7 Skrevet 4. november 2015 Her er end er bilde..samme frisyre men litt annerledes lys og ansikt. Ogaå øverst er håret mitt nå..
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #8 Skrevet 4. november 2015 Så pen du er! Du har absolutt trekk som med glans kan bære en kort sveis! Anonymkode: 3720a...26e 4
rouge noir Skrevet 4. november 2015 #9 Skrevet 4. november 2015 Så fin du er! Synes du kledde både kort og langt, jeg. Er noen som har det! Om du har lyst:prøv. Trives du ikke, vokser det ut igjen 2
MinnisMus Skrevet 4. november 2015 #10 Skrevet 4. november 2015 Ser bedre ut med langt hår. Nå som vi har fått det ut av verden, hva syntes du om Den siste pilegrimen?
Gjest Citronella Skrevet 4. november 2015 #13 Skrevet 4. november 2015 (endret) Ja, så absolutt! Du har nydelig ansiktstrekk, hals og krageben som gjør at du kler kort hår.Ville ikke hatt den korte som du har valgt, den blir for fluffy og tung for deg som er så ung. Hva med en pixie?https://www.google.no/search?q=short+hair+pixie+style&es_sm=91&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI44P9t5L3yAIVRtYsCh0aeQ5n&biw=1280&bih=701 Endret 4. november 2015 av Citronella
Lulilelu Skrevet 4. november 2015 #14 Skrevet 4. november 2015 Ja det syns jeg absolutt. Hva heter appen?
Gjest Ennasus Skrevet 4. november 2015 #15 Skrevet 4. november 2015 Tusen takk for alle tilbakemeldinger appen er for Mary Kay og heter bare "makeover"..
Banks Skrevet 4. november 2015 #16 Skrevet 4. november 2015 Du kan ha kort hår uten problemer fordi du har ett veldig feminint ansikt. Du kler det fordi du har smalt ansikt, smal hals og pene kinnbein samt hake. Som en over her sier så drukner du i det lange håret. Ps: smil like pent på det med kort å utstrål like mye selvtillit som på det med langt, og vurder på nytt! Enig at du bør gå for en kortere og ikke så tung frisyre. DO IT! Det er bare hår! Kan anbefale deg gode frisører som er flinke teknisk (noe du trenger for en korthårsklipp) 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #17 Skrevet 4. november 2015 Synes du hadde kledd slik khloe kardashian har det nå😊 Anonymkode: d0965...4f6
Persephone Skrevet 5. november 2015 #18 Skrevet 5. november 2015 Da jeg først åpna forumet trodde jeg det var et bilde av ei jeg kjenner. Du har veldig likt annsikt som henne, nette trekk og et feminint ansikt med store øyne. Hun jeg kjenner er utrolig fin med pixie cuten sin, lignende den på det øverste bildet bare ikke så fyldig. Jeg tror du ville passa det samme utrolig godt!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #19 Skrevet 5. november 2015 Hadde jeg kledd kort hår? eh, ja. Sjansen for at du kanskje er attraktiv hadde økt hvert fall. Må innrømme at jeg ser forbi menn med langt hår. Anonymkode: 4cec4...277 2
Gjest Tigress Skrevet 6. november 2015 #20 Skrevet 6. november 2015 Du ville absolutt sett bra ut med kort hår - du har eit feminint og vent andlet, og vil få meir personlegdom med kort hår. Gjerne pixie-kort, du har nett slikt andlet som ser fantastisk ut med heilt kort hår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå