AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #1 Del Skrevet 4. november 2015 Hvorfor er været blitt så rart? Nå var det så fint vær, så plutselig kommer det tåke igjen. Forleden kveld turte jeg ikke ligge i mer enn 40 på veien hjem. Det gjorde ingen andre jeg møtte heller, for den delen. Flere dager har tåken vært tjukk her jeg bor. På morgenen gir den seg, solen skinner, men plutselig, helt ut av det blå, blir det mørkt og tåken legger seg tjukt igjen. Hva er det som gjør at det blir slik? Hva er galt med været? Anonymkode: 52d39...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #2 Del Skrevet 4. november 2015 http://www.yr.no/artikkel/derfor-blir-det-take-1.10849746 Anonymkode: e687f...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #3 Del Skrevet 4. november 2015 http://www.yr.no/artikkel/derfor-blir-det-take-1.10849746Anonymkode: e687f...53dTakk, da vet jeg hva tåke er laget av. Men hvorfor er det så mye tåke for tiden? Anonymkode: 52d39...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #4 Del Skrevet 4. november 2015 Takk, da vet jeg hva tåke er laget av. Men hvorfor er det så mye tåke for tiden?Anonymkode: 52d39...770Eh, det står jo der. Anonymkode: f89e8...45d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #5 Del Skrevet 4. november 2015 Eh, det står jo der.Anonymkode: f89e8...45dÅja. Hva er det det står om det der da? Anonymkode: 52d39...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #6 Del Skrevet 4. november 2015 Eh, det står jo der.Anonymkode: f89e8...45dSånn, i tilfelle du ikke fikk det med deg, artikkelen du linket til er datert:Oppdatert 23.12.2012, kl. 14:28Det jeg lurer på er ikke generelle termer, hva det er som gjør at det er tåkete en tidlig morgen (det er fordi bakken er varmere enn luften), det jeg lurer på er hva det er som skjer i været nå som gjør at det avviker fra normen, både slik tåke generelt er skapt (kald luft og varm bakke) og slik været normalt sett er. Det står ingenting om det i artikkelen du linket til fordi den er fra 2012. Vi befinner oss nå i 2015.Noen som faktisk vet? På forhånd takk. Anonymkode: 52d39...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sara90 Skrevet 4. november 2015 #7 Del Skrevet 4. november 2015 (endret) Tåke er normalt. Endret 4. november 2015 av sara90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 4. november 2015 #8 Del Skrevet 4. november 2015 Sånn, i tilfelle du ikke fikk det med deg, artikkelen du linket til er datert:Oppdatert 23.12.2012, kl. 14:28Det jeg lurer på er ikke generelle termer, hva det er som gjør at det er tåkete en tidlig morgen (det er fordi bakken er varmere enn luften), det jeg lurer på er hva det er som skjer i været nå som gjør at det avviker fra normen, både slik tåke generelt er skapt (kald luft og varm bakke) og slik været normalt sett er. Det står ingenting om det i artikkelen du linket til fordi den er fra 2012. Vi befinner oss nå i 2015.Noen som faktisk vet? På forhånd takk. Anonymkode: 52d39...770Jeg vet ikke hvor du bor, men her jeg bor er det absolutt ikke utenfor normen at det er tåkete en periode på høsten.Så det været som er her jeg bor er ganske normalt for denne delen av landet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå