AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 En ting er nå at puppene henger, der kan mye fikses gjennom rett cup. Problemet er heller å finne en bh hvor båndet rundt er bredt nok, sånn at det ikke tyter ut slapp hud ved siden av skålene, om dere skjønner hva jeg mener. Da jeg var overvektig fant jeg jo masse bher som var brede rundt, og hadde tre hemper bak feks, nå derimot, må jeg bruke for stor størrelse for å løse problemet. Har dere andre noen forslag? Jeg er villig til å legge litt penger i en skikkelig bh, så ikke tenk pris. Anonymkode: 9ea48...174
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Kanskje det ville hjulpet å kjøpe en med skikkelig bred rygg? Slik som dette f.eks:Vet ikke om slikt finnes i butikkene, så da ville jeg kanskje kjøpt på nettet. Jeg googlet bare etter broad back bra. Kanskje du finner noen nettbutikker Anonymkode: 1ce67...599
Antlers Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Hvilken størrelse bruker du nå? Om det tyter ut ved siden av skålene, høres det ut som om du kanskje trenger en større cup, evt, en annen BH-modell.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #4 Skrevet 7. november 2015 Gå til en ordentlig salong. Bor du Bergen anbefaler jeg Netty. Anonymkode: ecfeb...907
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå