Gå til innhold

Oppbevaring av sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere alle de skoene dere ikke bruker til hverdags? 

Nå har jeg endelig plass til å lage ett system som gjør at man kan ha litt mer oversikt over skoene. Tenkte skohyller som man kan plassere over hverandre. Men ikke funnet noen som kan stables på den måten? Hva gjør dere for å få mest mulig oversikt over skoene, og selvfølgelig plass til alle sammen? 

Anonymkode: 3d02b...827

Skrevet

Skoene som jeg bruker mest har jeg i en skohylle i et skap i gangen. Penere sko som jeg sjeldent bruker utenom spesielle anledninger har jeg i skoesker på rommet mitt ( i et skap). Sko som ikke passer til sesongen, f.eks. støvletter og boots om sommeren, har jeg i en skohylle i kjelleren.

Kommer nok til å oppgradere systemet mitt før eller siden, kunne vært mer fornøyd. 

Skrevet

Jeg har store trådkurver (med avispapir i) i garderobeskapet til sko som brukes nesten daglig/ukentlig. Sko som er utenfor sesongen (vintersko om sommeren o.l.) oppbevares i kasser i boden. Pensko oppbevares i skoesker i skapet. 

Anonymkode: 3ca28...213

Skrevet

Pinterest har mange gode forslag til oppbevaring av sko :)

Skrevet

Har du plass, så er Billy bokhyller fra Ikea (med ekstra hyller) genialt :) Men så elsker jeg sko og å se skoene mine da.. Og de støver vel litt ned også.. Meeen, blir så glad av å se på skoene der de står så oversiktlig og fint hyllene!

Anonymkode: 841e0...4f1

Skrevet

Har du plass, så er Billy bokhyller fra Ikea (med ekstra hyller) genialt :) Men så elsker jeg sko og å se skoene mine da.. Og de støver vel litt ned også.. Meeen, blir så glad av å se på skoene der de står så oversiktlig og fint hyllene!

....og man kan ha støvletter på de nederste og så mindre og mindre sko, tettere og tettere hyller og bittesmå flippfloppers øverst :)

Men man må helst ha en 3-4 reoler da ;) 

• Liker 3
Skrevet

Det finnes glassdører til Billy. Problem solved. :) 

Anonymkode: c5ea7...52e

• Liker 1
Skrevet

Vi har skohylle fra ikea hvor du kan skru flere i høyden:) 

http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/30152638/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...