AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Det er jo ingen aktivitet her lenger nesten. Jeg hater en del av oppdateringen selv, og har vært her mindre også. Andre som har lagt merke til dette eller er det bare noe jeg tror? Anonymkode: 1e94b...ee0 22
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Det er jo ingen aktivitet her lenger nesten. Jeg hater en del av oppdateringen selv, og har vært her mindre også. Andre som har lagt merke til dette eller er det bare noe jeg tror?Anonymkode: 1e94b...ee0Det er ikke bare deg. Liker ikke det nye forumet i det hele tatt. Anonymkode: 16bb4...809 19
Devilheart Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 Nope, er ikke bare deg. Alt er forandret etter oppdateringen og folk føler seg veldig fremmed nå, derav mindre aktivitet enn før. Det vil nok ta tid før alle er vant til dette og aktiviteten kommer seg opp på vanlig nivå igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 Synes også aktiviteten har dødd ut.. Er sjeldnere innom her selv også. Jeg vet at det ofte bare tar litt tid å bli vant til oppdateringer og nytt utseende, men jeg har ikke klart å venne meg til det ennå, i alle fall.. Har mistet oversiktsfølelsen, og spesielt reklamen midt i trådene plager meg. Det er en mye bedre opplevelse å få lese en interessant diskusjon UTEN å få reklame trykket nedover hodet. Vet det går an å blokkere reklamer via adblock etc, men det handler om prinsippet. Anonymkode: f8640...871 10
fjellogvidde Skrevet 4. november 2015 #6 Skrevet 4. november 2015 Jeg har vært her mer, faktisk. Men det har med hverdagen min å gjøre (sitter mye ved pc og venter akkurat for tiden). 'Det er forøvrig ikke særlig rart, da det ikke fungerer på mobil lengre... Og jeg vil tro vi var mange som brukte det mest på mobil. 4
needinspiration Skrevet 4. november 2015 #7 Skrevet 4. november 2015 Jeg pleier å sjekke kg fra mobilen. Etter oppdateringen så følerjeg at siden har blitt ustabilt. Og ja jeg liker ikke den nye sien. 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #8 Skrevet 4. november 2015 Jeg klarer ikke forstå hvorfor de har endret så mye på mobilversjonen. Nå er den jo pokkers umulig å bruke. Det tar jo hundre klikk å komme seg rundt blandt emnene.Mange brukte KG via mobil, disse tror jeg ikke kommer tilbake før det gamle oppsettet er tilbake. Jeg gidder ikke logge inn på KG via mobilen lenger iallefall. Og jeg er sjeldent hjemme på PC'en. Anonymkode: 450b9...7bd 14
Britt Banditt Skrevet 4. november 2015 #9 Skrevet 4. november 2015 Har også brukt KG mye mindre den siste tiden. Spesielt fordi mobilversjonen nå er nærmest ubrukelig, og jeg nesten bare brukte mobilen til å surfe på KG. 11
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #10 Skrevet 4. november 2015 Jeg savner å ha alle emnene på venstre side av diskusjonen jeg leser i!!!!!Er det pga reklameinntektene for hver opplastede side at man nå ikke kan navigere enklere rundt på forumet? Det var genialt, nå er det tungvindt. Anonymkode: 450b9...7bd 9
Gjest Faerunpedia Skrevet 4. november 2015 #11 Skrevet 4. november 2015 Jeg bruker det mindre, det er mye mindre oversiktlig, og å sitere innlegg fra mobilen er veldig knotete.
Salka Skrevet 4. november 2015 #12 Skrevet 4. november 2015 Aktiviteten har gått ned, ja. Jeg er ganske ny her, men er her vesentlig mindre enn før oppdateringen. Bruker iPad og forumet er ikke iPad-vennlig i det hele tatt. Skriften blir bitte liten, så må zoome hver gang jeg åpner en tråd og det er irriterende. Treigt er det også. Normalt liker jeg fornyelse og oppdatering, men dette funker jo ikke optimalt på hverken pad eller telefon. Håper det går seg til, for jeg trives godt her inne. Teit man ikke kan være skjult bruker mer og. Huker av på skjult, men blir ikke det. 6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #13 Skrevet 4. november 2015 Jeg savner å ha alle emnene på venstre side av diskusjonen jeg leser i!!!!!Er det pga reklameinntektene for hver opplastede side at man nå ikke kan navigere enklere rundt på forumet? Det var genialt, nå er det tungvindt.Anonymkode: 450b9...7bdDet er dette jeg også savner mest.I tillegg savner jeg den livefeeden med alle underkategoriene liggende under. Anonymkode: 1e94b...ee0 2
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 4. november 2015 #14 Skrevet 4. november 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #15 Skrevet 4. november 2015 Nei er tregt og forferdelig rotete. Gidder ikke vente så lenge på at hver side skal laste. Da sjekker jeg heller avisa eller insta. Anonymkode: 02c50...801 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #16 Skrevet 4. november 2015 Veldig enig. Jeg er mindre aktiv her enn før, og det er også en god del færre tråder enn tidligere.Selv synes jeg det er mye vanskeligere å dirigere seg frem på forumet enn tidligere. Jeg savner blant annet sidelinjen med alle underforumene. Nå er det så tungvint å gå på de ulike underforumene. Anonymkode: 3ec69...f44 4
Gjest Mythic Skrevet 4. november 2015 #17 Skrevet 4. november 2015 (endret) Det er alltid en storm av klager etter oppdateringer av forumet, men det pleier å gå seg til, og plutselig har folk glemt hvordan det var her før Jeg synes det er uvant, men helt ok, merker ikke så stor forskjell. Jeg er bare inne fra pc, da, så det er sikkert annerledes for de som bruker mobil, etter som den versjonen tydeligvis ikke er bra.Jeg har heller ikke tenkt over at det er mindre aktivitet. Endret 4. november 2015 av Mythic
fjellogvidde Skrevet 4. november 2015 #18 Skrevet 4. november 2015 Folk er alltid negative, og vil alltid sutre. De fleste er sånn.Jeg er 100% sikker på at når KG endret design til det forrige som var, var det like mange som uffet og oiet seg over hvor forfedelig alt var.Slapp av. Ting ordner seg, og man blir faktisk vant med det meste.Jeg gir blanke i "designet". Det er funksjonen jeg er oppgitt over. Og det at det ikke fungerer på mobilen er ikke noe jeg tror noen bare "blir vant til" 14
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #19 Skrevet 4. november 2015 Det er det samme på Doktoronline. Aktiviteten der er bare en brøkdel av hva den var før omleggingen. Eierne på Doktoronline (som vel er samme som Kvinneguiden) sier omleggingen var nødvendig, men jeg mistenker at det var først og fremst nødvendig for annonsørene. Og spørs hvor interessert annonsørene blir når aktiviteten blir marginalisert. Anonymkode: 53dac...a5f 7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #20 Skrevet 4. november 2015 Det er alltid en storm av klager etter oppdateringer av forumet, men det pleier å gå seg til, og plutselig har folk glemt hvordan det var her før Jeg synes det er uvant, men helt ok, merker ikke så stor forskjell. Jeg er bare inne fra pc, da, så det er sikkert annerledes for de som bruker mobil, etter som den versjonen tydeligvis ikke er bra.Før var det en egen mobilversjon som var vesentlig enklere enn vanlig KG. Denne var oversktlig og den lastet lett. Nå har man ikke en egen mobilversjon, og det laster og laster. Og prøver man å trykke på noe, ender man på noe annet enn man skulle fordi siden bare "hopper opp og ned". Om man omsider kommer til en tråd og vil svare, så hopper siden mens man skriver, slik at man pluselig er midt i en setning man allerede har skrevet. Og ofte får man ikke sett hva man skriver heller. Jeg har skrevet noen innlegg på mobil, men de er nesten ikke lesbare. Og dersom man skal træle i flere minutter, bare for å ende opp med noe det ser ut som en andreklassing har skrevet, gidder man helt enkelt ikke. Anonymkode: ee571...bb5 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå