galmamma Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 i årer jeg ekstremt tidlig ute..Julegavene er ferdig innpakket og klare til sending/utlevering, baksten er i fryseren, huset er vasket ned og i går kom julekortene.. Men når kan jeg levere de??
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Vent i hvert fall til desember.. Jeg hater å bli påprakket jul før advent. Og det er ganske mange som mener som jeg. Det er jo ingen hast? Det er ikke noen vits i å sende dem før julen faktisk er om hjørnet. Anonymkode: ea9d2...100 1
Daria Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Jeg vil ikke ha julekort før i desember. Julekort er en hilsen til jul, ikke en plikt det er greit å få unna tidligst mulig. 3 1
Millimani Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 De første julekortene har jeg ofte fått rundt 10. desember tror jeg. Hvis jeg sender julekort selv så varierer det litt, men jeg venter som regel til ca 15.desember. Julekort er noe man sender en uke eller to før julaften.
Luckiness Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 Jeg ville sendt julekortene i midten av desember. Det tar fort tid å få dem postet, så ikke vits å haste med det nå, med mindre du skal sende til folk i utlandet og det tar lengre tid.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #6 Skrevet 4. november 2015 Jeg har som vanlig fått julekortene for lengst. Sender de selvfølgelig ikke ut før midten av desember likevel! Anonymkode: 4fb9b...4b0
fjellogvidde Skrevet 4. november 2015 #7 Skrevet 4. november 2015 Jeg har også fått kortene i hus, så jeg skal sette meg ned å skrive dem etter hvert. Før desember sender jeg kun det som skal til utlandet (det går i post senest 15. november, så er jeg sikker). Skal det postlegges innen Norge i en pakke, sender jeg det ca 5.desember. Kun kort ca 10 desember. Noen kort deler jeg ut lokalt, ved å legge dem i postkasser, i hyller på arbeidsplassen osv. Det gjør jeg ca 20. desember.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #8 Skrevet 4. november 2015 Huset nedvasket? Så det rekker å bli skittent igjen da? Og baksten i fryseren... Du er kanskje ikke så glad i jula du?Jeg hadde stussa VELDIG om jeg hadde mottatt et julekort nå. Anonymkode: 5572d...9d6
galmamma Skrevet 4. november 2015 Forfatter #9 Skrevet 4. november 2015 Huset nedvasket? Så det rekker å bli skittent igjen da? Og baksten i fryseren... Du er kanskje ikke så glad i jula du?Jeg hadde stussa VELDIG om jeg hadde mottatt et julekort nå.Anonymkode: 5572d...9d6hehe jeg tar skikkelig nedvask av huset en gang i året, utenom normal rengjøring. Det er da vell det samme når jeg gjør det, vare jeg vet at det er gjort. Må selvfølgelig vaske flere ganger før jul!! Baksten er i fryseren ja?? Er ikke det greit da?? Jeg elsker julen, men jeg HATER stresset den gir meg! Derfor gjør jeg juleforberedelsene før kjøpesentrene er fullproppet og anisen er utsolgt 😂😂
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #10 Skrevet 5. november 2015 Hvis jeg får et julekort nå, så havner det i en skuff, og så glemmer jeg det når jeg henger opp juleposten i desember. Fint at du er tidlig ute, men vent med å postlegge julekortene til 30. november. Selv om du er klar til å feire jul nå, så er ikke andre det. Du ønsker ikke folk god jul før det er jul. Og det er ikke jul selv om det er pepperkaker i butikken. Anonymkode: b1381...15f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå