Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg er en jente som ble singel i en alder av 26 år i mai, etter å ha vært i ett og samme forhold i 8 år. Det ble slutt grunnet manglende følelser, og har følt det slik i en lang stund.

I Juli kom jeg i kontakt med en gutt, dog på en Internett side. Ikke en typisk dating side i sådan. Vi snakket litt på nettsiden, skrev litt med hverandre på skype, og så ble mobil nr'ene utvekslet. Vi har siden midten av juli holdt det gående med jevnlige meldinger. Vi møttes i slutten av juli for første gang, og det var på en måte fantastisk, og ganske lite kleint. Vi har siden møttes noen ganger mer. Alltid når vi har møttes har tid, rom og sted forsvunnet. Vi har veldig god kjemi, og vi er interessert i hverandres liv. 

For 2 helger siden tok det seg mer opp, og jeg følte vibber mot at "noe var på gang". Det ble mer nærhet, uten at det ble noe seksuelt. Men endel stryking i håret og slikt. Forrige helg møttes vi og, og da forstod jeg at noe var i gjære. Da ble det mer stryking, holding av hender og noen kyss nå og da. 

Jeg har ikke følt slikt på veldig lang tid nå, og jeg er usikker på om vibbene stemmer overens med mine tanker. Er nok litt usikker på om han vil ha forhold, eller om han kun vil ha en "friend with benefit". 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk sammen!

Anonymkode: 20581...0d2

• Liker 1
Skrevet

Jeg tørr ikke ta opp "temaet" riktig enda. Tenker nok heller at jeg "goes with the flow" på dette tidspunkt. 

Jeg må vel være såpass ærlig med meg selv, at hvis han ikke var interessert i meg, så hadde han ikke sendt mye meldinger og brukt såpass mye tid for å bli kjent med meg :)

Bare jeg som er redd for å bli såret antar jeg, og at dette er noe veldig nytt for meg. Det å være på "dealern" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...