Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en ny rettetang og ønsker tips til en som er bra. Regner med at jeg må oppl itt i pris og det gjør ingen ting. Det viktigste er at den er bra og ikke sliter unødvendig på håret. Håper at dere har noen tips til meg. :-)

Anonymkode: a5075...616

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GHD Classic gold og GHD Eclipse er begge helt fantastiske! De koster rundt 1500 kr i pris, men jeg har hatt min i flere år og den er like god som ny. Etter at jeg begynte med disse kan jeg aldri gå tilbake til andre rettetanger, de gir verken samme resultat eller såpass skånsomme.

Anonymkode: 13126...42c

• Liker 1
Skrevet

Gjd uten tvil:)

Anonymkode: af5fd...042

• Liker 1
Skrevet

ghd :p

Anonymkode: af5fd...042

Skrevet

GHD er helt fantastisk :) Jeg hadde min første i fem år, men jeg var uforsiktig med ledningen slik at det ble ukontakt. Den kunne fortsatt brukes men måtte bøye ledningen i en bestemt vinkel når jeg brukte den slik at den skulle bli varm. Så jeg kjøpte meg en ny for et halvt år siden ca og valget ble veldig lett - en ny ghd. 

Når jeg er hos mamma og pappa og skal låne mamma sin (en til 600 fra et annet merke) så føles det ut som at den lugger og det tar mye lengre tid også. 

Strålende fornøyd med ghd altså, verdt prisen :) 

Skrevet

Føyer meg i rekka. Kjøpte GHD for et par mnd siden og skal aldri gå tilbake til noe annet. Jeg har utrolig tykt hår og GHB er den eneste som virkelig har kunnet glatte det ut slik at jeg blir fornøyd :) Verdt prisen.

Skrevet

TS her: Da blir det en ghd rettetang på meg. Ser st det finnes flere typer så da er neste spørsmål hvilken jeg skal kjøpe. Jeg har langt tykt hår med en del fall.

Anonymkode: a5075...616

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...