Gå til innhold

Rimelig kattebur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp vært en tur på europris og så de hadde både senger/puter og bur i forskjellige størrelser.

Stod på esken til burene at de passet til bilkjøring men noen som vet om de er godkjent for det?

Evt. erfaringer med andre kattebur/utstyr? Hva er det man skal se etter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At buret kan plukkes fra hverandre for vask er veldig greit.

En luke på toppen (i tillegg til luken i front) gjør det enklere å overtale en litt motvillig katt til å komme ut hos vetrinæren.

At buret er høyt nok for en voksen katt er gjerne greit.

Jeg tok en titt på Europris sine bur, og syntes faktisk de var dyre (i alle fall de få som var tilgjengelige via nettsidene).- jeg sammenliknet fort & gæli med dette utvalget.

Anonymkode: c06eb...4d9

Skrevet

Synes det er greit om det ikke er gitter på toppen, det virker stressende på katten. Og enkel åpne/lukkemekanisme i døren er praktisk.

'Tror ikke det finnes noen spesiell sertifiering for bur som kan brukes til bilkjøring, men det er greit om de er i hardplast og ikke myke.

Skrevet

Synes det er greit om det ikke er gitter på toppen, det virker stressende på katten. Og enkel åpne/lukkemekanisme i døren er praktisk.

'Tror ikke det finnes noen spesiell sertifiering for bur som kan brukes til bilkjøring, men det er greit om de er i hardplast og ikke myke.

Det er nok litt individuelle preferanser blant dem som skal bruke transportburet tenker jeg.

Her er det nesten slåsskamp om å havne i buret med gitterluke også på toppen. Ikke at det er noen overveldende kø for å reise til vetrinæren, men skal det nå først reises så er det liten tvil om hvilket bur som foretrekkes.

Litt sjarmerende tross alt.

Anonymkode: c06eb...4d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...