AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Da jeg flytta inn i min første leilighet var planen å ha dem i en ny seng fra IKEA, men selvsagt manglet det 1 IKEA del (den midtstolpen). Dette resulterte i at jeg måtte ligge på madrassene direkte på gulvet for en periode. I en rå og fuktig kjellerleilighet er dette ikke en god idé. De var fulle av jordslag da jeg endelig hadde fått tak i delen til senga. Endte med at jeg tok av glidelåsen på begge og kastet dem i søpla. Nå lurer jeg altså på hvor jeg kan få tak i nye trekk. Jeg har lett på nett, men finner ingenting.Takk for svar Anonymkode: 15d91...2bb
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Du trenger ikke bare nye trekk men også nye madrasser. Jordslag er mugg. Har du jordsjag i trekkene har du også jordslag i madrassene. Å sove på madrasser med mugg utgjør en ekstrem helserisiko, det samme gjør det å sove i et soverom der jordslag på møbler oppstår. Skal du til tross for dette habare nye madrasstrekk, henvender du deg til butikken hvor madrassene er kjøp. Husk og på at en ødelagt helse må du slite med resten av livet. Mugg er ikke til å ta lett på. Anonymkode: 1daa9...5d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå