Gjest alisia ikke innlogget Skrevet 29. september 2004 #1 Del Skrevet 29. september 2004 Har en gutt på 5 år som har såkalt voksesmerter. Han har det veldig vondt og gråter som følge av dette. Det varierer fra 1-2 ganger hver annen uke. Har prøvd å massere ham på foten, men til ingen nytte. Så når det er som verst, så får han paracet. Noen som har noen andre råd? Vil helst ikke gi ham for mye av smertestillende heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 29. september 2004 #2 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg husker jeg hadde det som ung. Fikk komme til mamma noen ganger, ellers fikk jeg bare beskjed om at det gikk over. Så det var vondt, men ingen krise. Tror vi snakket om legen om det også, og det var bare noe som var vanlig på den alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. september 2004 #3 Del Skrevet 29. september 2004 Voksesmerter er det ingenting du kan gjøre med. La ungen bevege seg mye slik at musklene får trent seg opp, å sitte stille gjør h*n bare stivere og smertene blir verre. Paracet er ikke farlig å bruke i en periode, hvis h*n ellers er frisk og rask og ikke får det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteflette Skrevet 29. september 2004 #4 Del Skrevet 29. september 2004 Datteren min på 5 1/2 sliter også med dette. Jeg masserer med Thermal (varmekrem) på ømrådet og det hjelper visst. Hun sovner ihvertfall og sover godt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. september 2004 #5 Del Skrevet 29. september 2004 Mener å ha lest et sted at voksesmerter er mangel på Zink. En venninne av meg brukte en spesiell olje når hun masserte datteren sin. Det er en olje som inneholder 103 forskjellige urter. Utenpå esken står det "103 Kräuter-Öl aus dem Kräutergarten der Natur" Jeg kjøpte min på et homeparty, men mener at jeg har sett den i helsekostforretning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå