AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 En bekjent av meg i USA har fått en strikket genser, og spurte meg om hvilken region mønsteret kommer fra. Jeg kan ca ingenting som strikkede gensere. Her erbildet:Ser ut som en svart og hvit Marius for min del, men det kan kanskje være noen detaljer jeg ikke lenger merke til Anonymkode: 8fe38...8e6
VitaSana Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Den er fra Setesdal. Mariusgenseren er inspirert av bordene i Setesdalskoftene, derfor ligner den Det er mange nydelige/flotte varianter fra Setesdal. Ofte med broderte mansjetter og halsringninger. Som f.eks. her: 1
Chenet Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 En bekjent av meg i USA har fått en strikket genser, og spurte meg om hvilken region mønsteret kommer fra. Jeg kan ca ingenting som strikkede gensere. Her erbildet:Ser ut som en svart og hvit Marius for min del, men det kan kanskje være noen detaljer jeg ikke lenger merke til Anonymkode: 8fe38...8e6Setesdalskofte - Google it
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 Takk for hjelpen! Anonymkode: 8fe38...8e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå