AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Jeg er 20 år og har falt 100% pladask for en tyrker. Har vært der på ferie hele sommeren og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil gifte meg med han slik at han kan komme til Norge. Han er muslim og jeg lurer på hva jeg kan forvente meg?? Anonymkode: 6b9d0...aa4
minister-mio Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Tror du noen her kjenner han eller tror du alle muslimske gutter er like? 7
pompdelux Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Har ikke tyrkere ofte flere kvinner?Jeg kjenner lite til det selv, for jeg tenner absolutt ikke på menn utenfor nordiske grenser...men kjenner flere som har rotet seg bort i tyrkere.Og samtlige har vel vært en av mange.De har jo ett litt annet syn på ting enn oss, men for all del!- er han monogam er det sikkert ikke noe problem
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 Hvis du tolerer overtro som går over i galskap, kjør på! (Ja, det gjelder ALLE religiøse i varierende grad) Anonymkode: f6618...b2b 3
makkapakka Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 går helt fint hvis du liker å være dørmatte 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #6 Skrevet 4. november 2015 LOL, lykke til Anonymkode: d5cb8...d16 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #7 Skrevet 4. november 2015 Bare kjør på ts. Liker du han er det ikke noe spesielt å lure på. Med unntak hvordan han er i senga. Er han flink til å knulle? Hvis ikke så hadde jeg vært mer skeptisk. Anonymkode: e1af0...fb5
ops2 Skrevet 4. november 2015 #8 Skrevet 4. november 2015 (endret) Stakkars deg.Bare ikke få barn mens du er i lykkerus. En skilsmisse er ille nok hvor det ikke er barn med i bildet. Vent minst 3 år, da ser du hvordan han er i hverdagen. Etter 3 år får han norsk statsborgerskap, han kan endre oppførsel da. Han trenger ikke opprettholde en vestlig holdning lenger hvis han er bare sammen med deg for å komme til Norge.Les spesielt punkt 3, 4, og 7. Vær forberedt på at hans familie sannsynligvis er #1 for han. http://www.koranen.no/artikkel.php?id=434 Endret 4. november 2015 av ops2 3
ops2 Skrevet 4. november 2015 #9 Skrevet 4. november 2015 Du vil ikke få han til Norge med mindre du kan forsørge han, og UDI krever at du har inntekt 8 g eller høyere. Det betyr at du godt kan gifte deg med han, men han får ikke bo i Norge med mindre han skaffer seg norsk jobb eller du tjener nok til å forsørge han. http://www.utrop.no/20602
ops2 Skrevet 4. november 2015 #10 Skrevet 4. november 2015 Nytt innlegg om dette... vil ikke redigere første innlegg så mye.Ikke tro at hvis dere får barn sammen, så får han oppholdstillatelse. Reglelen om forsørelsesplikt gjelder fremdeles. Hvis du får barn med han og han ikke har fått oppholdstillatelse, så er du i realiteten alenemor i Norge. Og barnet får ikke mer kontakt med faren enn i de feriereisene du kan spare opp til.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #11 Skrevet 4. november 2015 Stakkars deg.Bare ikke få barn mens du er i lykkerus. En skilsmisse er ille nok hvor det ikke er barn med i bildet. Vent minst 3 år, da ser du hvordan han er i hverdagen. Etter 3 år får han norsk statsborgerskap, han kan endre oppførsel da. Han trenger ikke opprettholde en vestlig holdning lenger hvis han er bare sammen med deg for å komme til Norge.Les spesielt punkt 3, 4, og 7. Vær forberedt på at hans familie sannsynligvis er #1 for han. http://www.koranen.no/artikkel.php?id=434hvorfor stakkars meg???? Er det ikke hyggelig å finne kjærligheten da. Betyr den mindre når mannen er tyrkisk og muslim?? Er kjærligheten mer verdt visst det var en kristen norsk mann??? Anonymkode: 6b9d0...aa4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #12 Skrevet 4. november 2015 hvorfor stakkars meg???? Er det ikke hyggelig å finne kjærligheten da. Betyr den mindre når mannen er tyrkisk og muslim?? Er kjærligheten mer verdt visst det var en kristen norsk mann???Anonymkode: 6b9d0...aa4Er han flink i senga? Anonymkode: e1af0...fb5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #13 Skrevet 4. november 2015 Håper virkelig du beskyttet deg, de ligger jo med alt og alle. Anonymkode: e5558...10f 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #14 Skrevet 4. november 2015 Dette er jeg skeptisk til. Tror kanskje det er en mann som bare vil "bevise" hvor dumme og naive norske jenter/kvinner er. Anonymkode: 8b34d...4ad 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #16 Skrevet 4. november 2015 Ærlig talt så negative dere er her. Så lenge hun er forelsket og tyrkeren er god i senga er det bare positivt om de kan få leve sammen i Norge. Anonymkode: e1af0...fb5 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #17 Skrevet 4. november 2015 Er han flink i senga?Anonymkode: e1af0...fb5tyrkere er ihvertfall bedre i senga enn en hvit norsk potet!!! Omskjært er de også, og det er bare positivt!! Anonymkode: 6b9d0...aa4 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #18 Skrevet 4. november 2015 tyrkere er ihvertfall bedre i senga enn en hvit norsk potet!!! Omskjært er de også, og det er bare positivt!!Anonymkode: 6b9d0...aa4Da er det ikke noe å lure på. Hvorfor vente og lure? Du er forelsket og han er i tillegg god til å knulle. Kjør på! Anonymkode: e1af0...fb5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #19 Skrevet 4. november 2015 Vær så snill og les innlegget mitt med et åpent sinn.Jeg har vært der du er i dag. La meg nevne, at selvsagt fins det bra tyrkiske og/eller muslimske menn, og lykkelige forhold med sådane. Men du har statistikken mot deg. Les masse om dette, søk rundt på nettet, oppsøk forum (også i andre land), som omhandler dette. Mange har erfaringer fra nettopp dette.Jeg møtte han på ferie (klisje nr 1), han var servitør på hotellrestauranten (klisje nr 2). Vi hadde masse kontakt over nett, og jeg var nede og møtte han flere ganger. Ble godt kjent. Da ville jeg neppe hørt på fornuft og velmente råd fra andre. Men jeg hører på meg. Magefølelsen sa meg at her var noe galt. Jeg begynte å snoke rundt, ta kontakt med folk (skikkelig crazy stalkee bitch-opplegg!), fikk også kontakt med en eks, og folk som hadde vært der når jeg ikke var der. Lang historie kort; Han slo meg, stengte meg inne, og fant ut han hadde en haug andre jenter når jeg ikke var der. Selvfølgelig. Det kommer masse ferieberusede søte jenter, eller pengesterke sugar mamas, dit hele tiden. Han var, som de fleste unge, tyrkiske menn, desperat etter et visum til Norge. Dette mellom oss varte i under et år, og han fikk lite penger ut av meg. Takk og pris. Det hører med til historien at han ble sammen med en annen norsk jente og fikk barn med henne og flyttet til Norge. De er selvsagt ikke sammen lenger... Jeg beklager, men mest sannsynligvis hører ditt tilfelle hjemme i samme sjangeren som min. Alle ønsker å tro deres tyrker er annerledes, men det er de sjeldent. Begrepet "turkish love rat" eksisterer av en grunn. Google det, samt turkish men + conning, sjekk sider der de skriver om tyrkiske menn (det er forum o.l. som avslører en del kjente love rats), som Alanya Forum, LiarsCheatsandBastards (eller noe sånt). Men husk, at han ikke er der betyr ikke at det er trygt. "Min" var ikke der. Men du kan lære litt.Hvis du har møtt han på ferie, han jobber i en servicenæring, noen i familien har dødd, er syke, han eller andre har vært i en ulykke, han får problemer i jobbsammenheng, økonomisk e.l., så er det typiske tegn på en svindler.og uansett...et forhold med noen fra en såå annerledes kultur sliter VELDIG. Å få han til Norge er også vanskelig, uten å ruinere deg selv. Men er du student eller lavtlønnet er du uansett sjanseløs. Jeg har bodd i kulturer som ligner mer på den norske, men selv ikke de ville jeg hatt et varig forhold til. Jeg gidder ikke. Husk, vi er fra et av verdens mest likestilte land. Til og med her kan og bør ting bli bedre, men vi er heldige med (de fleste av) mennene våre her. Kvinner fra andre kulturer drømmer om en moderne feministmann a la den norske. Jeg er nå i et stabilt, trygt og godt forhold med en flott norsk mann, med jobb og økonomu på stell, og trenger aldri bekymre meg over hvorvidt han vil ha meg eller statsborgerskapet mitt... Anonymkode: e1ec2...c95 7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #20 Skrevet 4. november 2015 Du vil ikke få han til Norge med mindre du kan forsørge han, og UDI krever at du har inntekt 8 g eller høyere. Det betyr at du godt kan gifte deg med han, men han får ikke bo i Norge med mindre han skaffer seg norsk jobb eller du tjener nok til å forsørge han. http://www.utrop.no/206028 G? Er du sikker på at det er så mye? Trodde grensen lå på rundt 300 000 Anonymkode: 155bb...570
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå