Gå til innhold

flere jobbledige?-når står du opp/legger deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

som regel legger jeg meg 22.30/23.30 og står opp rundt

07.00/08.00. mye pga at jeg har en samboer som jobber, da blir det lettere for meg å stå opp tidlig også. 

Anonymkode: 617a1...de9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I seng ca kl 22, opp mellom kl 7, og 7.30.

Anonymkode: 9a804...e5b

Skrevet

I seng 22-23,og står opp mellom 8-10.

Anonymkode: 1524f...de6

Skrevet

som regel legger jeg meg 22.30/23.30 og står opp rundt

07.00/08.00. mye pga at jeg har en samboer som jobber, da blir det lettere for meg å stå opp tidlig også. 

Anonymkode: 617a1...de9

Samme :)

Anonymkode: 68d7e...19f

Skrevet

Er uføretrygdet

Vanligvis legger jeg meg ca kl 22 og står opp mellom 06 og 08

Noen ganger legger jeg meg mellom kl 19 og 20, men da blir vi vanligvis liggende å se på tv-serier en stund

Skrevet

LEgger meg alt fra 23.30-02.00 og står opp mellomt 7 og 10. Har samboer som jobber og jeg følger døgnrytmen hans.

Anonymkode: 61138...d75

Skrevet

Ikke arbeidsledig, men har en merkelig arbeidstid og jobber hjemmefra. 

Legger meg alt fra klokka 1-5 og står opp 11. Var samme når jeg var arbeidsledig. Foretrekker natt over dag. 

Anonymkode: 55404...849

Skrevet

Står opp mellom klokka 06.00 og 06.30 uansett da jeg har et barn jeg må følge til skolen. Pleier å legge meg rundt 22.00-23.00. Hadde vært lengre oppe og sovet lengre på morgenen om jeg ikke hadde hatt barn.

Anonymkode: 4fd69...01f

Skrevet

Helt ærlig? Altfor ofte blir klokka 12-02 før jeg sovner, og sover til atl fra 08-12. Kommer an på hva jeg skal og hvor trøtt jeg er. Nope, hakke selvdisiplin, så hvis ikke noen står og venter på meg med jobb, hpper jeg ikke velvillig ut av senga. 

Før noen påpeker at dårlig døgnrytme er grunn til arbeidsledighet: jeg har søkt på jobber hele tiden og vært aktiv når jeg først er ute av senga - og nå har jeg nylig fått jobb..:bolledeig:

Anonymkode: 0cba0...980

Skrevet

Helt ærlig? Altfor ofte blir klokka 12-02 før jeg sovner, og sover til atl fra 08-12. Kommer an på hva jeg skal og hvor trøtt jeg er. Nope, hakke selvdisiplin, så hvis ikke noen står og venter på meg med jobb, hpper jeg ikke velvillig ut av senga. 

Før noen påpeker at dårlig døgnrytme er grunn til arbeidsledighet: jeg har søkt på jobber hele tiden og vært aktiv når jeg først er ute av senga - og nå har jeg nylig fått jobb..:bolledeig:

Anonymkode: 0cba0...980

Gratulerer :) Det samme gjorde jeg da jeg var arbeidsledig, men fikk da også jobb.

Anonymkode: 03b5f...760

Skrevet

Jeg har snudd døgnet fullstendig :P. Ofte sitter jeg oppe til kl. 03-04 om morgenen og sover frem til kl. 13-14. 

Skrevet

Er syk og sliter med å sovne i tillegg. 2-3 og står opp 9-11.

Anonymkode: 5bf4e...85a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...