Gjest Freidajente Skrevet 29. september 2004 #1 Skrevet 29. september 2004 Jeg onanerer ofte, somregel har det vært denne standard klittmassasjen og kanskje en fing inni. Men har nå hørt mye om denne g orgasmen, og har begynt å prøve å onanere mer med berøring av G-punktet. Jeg kan ligge å massere G punktet i kanskje 20 minutter. Synest det er godt, og kjenner av og til en varme som stiger i kroppen. KJenner jeg blir opphisset, og føler at noe bygger seg opp, og at jeg nærmer meg toppen. Men så føler jeg at jeg kanskje spenner meg litt? Det hele resulterer i at jeg blir så overkåt, uten at det går for meg, slik at jeg må, jeg bare mååååååååååå massere klitten litt for så slippe orgasma ut. Jeg tror jeg kan være close to en g orgasme, men mangler liksom siste innspurt på slutten. For jeg føler absolutt at jeg har potensiale til å komme, men det skjer lite. Det har seg slik at jeg kommer, bare jeg holder feks fingeren mot klitten, uten å bevege noe særlig. Men fingeren må liksom bare være der. Når jeg masserer g punktet, så kan jeg komme flere ganger, men må likevel ha denne lille fingeren på klitten. Og det irriterer meg litt at jeg bare får sånn " kombi" orgasme. Jeg har hørt mye om den sprute orgasma, og har lyst å oppleve en slik. Så jeg skal ikke gi opp. Men jeg har tenkt at jeg kanskje skal massere litt hver dag, og så kanskje det kommer til slutt. Jeg kommer alltid ved samleie, men seff masserer jeg klitten under akten!¨Så har ikke noe orgasmeproblem med partner eller alene, men har ikke klart å få en skikkelig vaginal orgasme uten å berrøre klitten, eller med sprut. Jeg ønsker litt variasjon i onaneringa, så.. er det noen tips om hva jeg skal gjøre? Må jeg slappe av i underlivet, eller skal jeg stramme det? Jeg føler at når jeg strammer underlivet, så forsvinner på en måte G punktet enda lenger opp. Det blir liksom enda vanskeligere å komme til. Stakkars håndleddet mitt, hehe. Men..Noen tips å komme med? Jeg onanerer ca hver dag nesten, men vil prøve noe nytt, med resultater. Målet er å sprute! Når jeg maserer g punktet, så lager jeg sirkler, det liker jeg best, og så lager jeg en sånn " kom hit" bevegelse.. Har hørt at noen damer sier at man ikke kan forvente å få vaginal orgasme før man blir " godt moden".. Men faen heller.. Jeg har onanert fast siden jeg var 14 år, så vil utforske kroppen litt mer nå. Og synes det er spennende dette med G punktet, for det har jeg bare begynt å forske ut nå nylig. Så håper det ligger noe spennende opplevelser " langt der inni".. å venter på meg. Er 22 år nå, så har onanert i snart 8 år, så det burde vel være tid for å skifte beite, fra klitt til vaginal orgasme? Men..gi meg gjerne noen tips. Kan bare si at jeg prøver å bare nyte onanien mens jeg holder på, og ikke fokusere på orgasmen. Men blir litt opphissa med tanken på at det kanskje skjuler seg en sprut der. Noen tips, noen gode stillinger? Jeg er foresten singel....
Litz Skrevet 29. september 2004 #2 Skrevet 29. september 2004 G-punktorgasme er lettere å få til hvis man får en klitorisorgasme først. Da er man mer "hoven" innvendig, og har allerede varmet opp litt. Og hvorfor ikke ta typen til hjelp når det kommer til g-punktorgasme? Hvis han gir deg en klitorisorgasme før dere har samleie, så skal du ikke se bort fra at en g-punktorgasme kan komme av seg selv når/hvis dere har samleie rett etterpå. Nå er det jo ikke alle jenter som kan få sprutorgasmer da... så å hige etter det kan vel kanskje øke presset litt, og dermed blir det vanskeligere og oppnå orgasmen også. Selv om du kanskje ikke tenker på det bevisst så ligger det nok i underbevisstheten din.
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2004 #3 Skrevet 29. september 2004 Expressen har hatt noen gode artikler om orgasme. Sjekk denne: http://www.expressen.se/expressen/jsp/polo...ly.jsp?a=189008 Har jeg fortstått det riktig så handler det om å gi etter og presse "utover" rett før orgasmen. Lykke til fra ei som leter etter det samme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå