Gå til innhold

Menn og undertøy...


Laban

Anbefalte innlegg

Hva er det med menn og undertøy? Hvorfor skal det være så fordømt vanskelig å ivareta et minimum av renslighet og faktisk skifte boxeren hver dag?

Sakset fra Aftenposten; Dovre har nettopp avsluttet en undersøkelse som viser at blant ugifte menn er det hele 9 prosent som kun skifter undertøy 3 ganger i uka eller sjeldnere. Undersøkelsen viser også at ugifte menn i all hovedsak kun er opptatt av at undertøyet skal sitte godt, og i svært liten grad er opptatt av hvordan det ser ut.

(http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article879561.ece)

Bodde en periode i bofellesskap med fire gutter, og kunne ikke unngå å legge merke til at når de tok ukens klesvask, hang det gjerne 7 t-skjorter på snora, men oftest max 3 boxere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

:o Sjokkerer, men det overrasker meg ikke likevel. Det burde da som kjent være at menn rett og slett ikke klarer å se på det som urenslig, slik vi gjør det. Og ikke er mangen av dem flinke til å vaske hendene heller. Da må det være noe i det.

Er av den oppfattning av at mangen menn tenker mer praktisk på flere områder enn det vi gjør. Og de svetter vel mer også, som er grunnen til at de skifter oftere teskjorte enn truse. :ler: men likevel, vanlig renslighet at man bytter alt undertøy og sokker hver dag.

Ikke rart vist det lukter tiss. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg er heldig jeg,mannen min dusjer og skifter hver dag.Tilmed sønnen min på 13 gjør det samme.Og de har pene boxere og andre skift.Men så er det jeg som handler da,he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er fordi mange menn ikke flekker til bokserne sine. Selv om utstyret henger utenfor, flekker menn til undertøyet sitt mindre enn de fleste damer - forutsatt at de klarer å tørke seg bak..

Sambo er veldig grei, bytter bokser, sokker og t-skjorte hver dag, og dusjer hver morgen. Det er bra.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudskjelov er min samboer flink til det der, men så er jo ikke han ungkar lenger heller.

Kan jo legge til at han syntes det var ille at faktisk så mange som 9 % av de spurte byttet bokser bare 3 ganger i uka. Han mente at man lærer da fra man er liten at undertøy bytter man hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...