DeRossi Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Hei. Møtte en hyggelig jente i en bursdag for en tid tilbake. Merket umiddelbart at det var god kjemi og jeg fikk et veldig godt førsteinntrykk. I tiden etterpå har vi hatt kontakt på sosiale medier. Men "problemet" er at hun er nydelig. 10/10 utseendemessig, og i mine øyne nesten like bra personlighet. Alt som rører seg av gutter og menn på samme alder ønsker henne.Hun er veldig intelligent og smart, og vanskelig å få på tråden sånn sett. Men jeg føler jeg er ganske lik henne og at hun liker personligheten min. Nå er jeg på et stadie hvor vi "bare" holder kontakten.. Vet liksom ikke hvordan jeg skal ta det videre. I tillegg er hun bestevennina til en eks....Og så er jeg usikker på om jeg er friendzoned. Jeg kan se med en gang om andre er det, men med meg selv? Niks. Hvordan merker jeg om jeg er det?Takk på forhånd... Godt å få luftet tankene.
gjest 321 Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Når du skriver at du er på et stadie hvor dere "bare holder kontakten", betyr det at du bare har truffet henne den ene gangen? Og på hvilken måte holder dere kontakten? Har dere samtaler gjennom snapchat/facebook?Litt vanskelig å gi tilbakemelding når jeg ikke helt skjønner om dere bare har truffet hverandre en gang, eller om dere treffes jevnlig. Og hvordan tonen deres er når dere prater evt. skriver sammen? (det er denne som forteller deg om du er friendzonet)MEN Hvis du vil ta neste steget her så må du invitere henne på noe. Hvis du er usikker på om hun har friendzonet deg, og ikke vil risikere så mye så kan du invitere henne med på noe på en laidback måte. Når du snakker med henne neste gang du allerede har laget planer. Kan du si: "Skal på vors til .... på lørdag, blir du med? " Eller noe annet som virker litt laidback, og ikke nødvendigvis som en date.Hvis du bare vil sjekke med en gang om hun er interessert i deg som noe mer enn en venn og er litt tøff, så bør du bare spørre henne med på noe veldig direkte: "Har du lyst til å finne på noe på fredag? " - og gjerne følg opp med hva du tenker dere skal gjøre "tenkte kanskje å stikke til blablabla og fiske" e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå