Gå til innhold

Spørsmål for GUTTER... Hva synses dere er mest

Anbefalte innlegg

Skrevet

attraktiv? Langt eller kort hår? I andre land er lissom fint hår og pene øyne det første man legger merke til mens her det mere fine pupper og stor rompe...

Anonymkode: 72ce2...e17

Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg synes du kommer med en forferdelig generalisering på hva man ser på i ulike land, det du sier har ikke noen som helst basis i empiriske fakta. Jeg tror du tar feil i å si at norske menn ser mer på pupper og rumpe enn resten av verdens menn. 

Skrevet

Jeg er mest glad i jenter med halv-langt eller langt hår, kort kan være fint men det er så absolutt ikke alle som kler det når de er under 40.

Skrevet

Brunt/mørkt hår og blå øyne så er jeg solgt!! Resten spiller egentlig ingen trille så lenge denne comboen er på plass... Har vært snill i år så det er jo lov å håpe:tongue:

Skrevet

Langt hår på jenter enten de er 20 eller 50!

• Liker 2
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Langt hår! Ikke hør på frisøren når du passerer 30, han/hun prater ren piss!

Skrevet

For oss (jenter) som har hår til skuldrene, blir det sett på som kort eller langt? Er det innafor? 

Anonymkode: c7b23...1c9

• Liker 1
Gjest Castielz
Skrevet

Hår bryr jeg meg ikke om, det spor, på hodet that is, som er eneste sted hår hører hjemme.
Øyne er det første jeg legger merke til.

Gjest Hummels
Skrevet

Begge deler er fint. Ikke håret jeg forelsker meg i og blir kåt på. Selve jenta.

Skrevet

Skulderkort er kort i min bok. Foretrekker helt klart langt hår selv. Yngre jenter kan komme unna med en tøff, stylet frisyre med kort hår, men etterhvert som man blir eldre er det bare langt som fungerer synes jeg. Liker på ingen måte korte "dame"-frisyrer av noe slag.

Rompe? Ikke noe store saker som står langt ut for meg nei, noenlunde smal og relativt flat er finest. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Helt unødvendig å spørre om. Kort hår på middelaldrende og gamle er helt motbydelig (de helt unge kan dog slippe unna med det meste).

Endret av Vox_populi
skrivefeil
Skrevet

Hår er blikkfang det har mye å si og kan trekke opp utseendet på en mindre pen jente. Langt litt bølgete hår er pent.

Anonymkode: 77769...f0a

Skrevet

For oss (jenter) som har hår til skuldrene, blir det sett på som kort eller langt? Er det innafor? 

Anonymkode: c7b23...1c9

I følge kjæresten min er det langt i alle fall. Han ble livredd når jeg sa jeg ville klippe meg kort, han så for seg pixie sveis og jeg mente skulderlengde! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...