AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #1 Del Skrevet 3. november 2015 Jeg eier overhodet ikke selvtillit! Den er så lav at det er helt sjukt. Aner ikke hvem jeg er heller omtrent, og hvem jeg vil være.. Hjelp!MvhMann Anonymkode: 88a5c...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #2 Del Skrevet 3. november 2015 Oppsøk psykolog. Det er dyrt, men kommer til å være den beste investeringen i ditt liv, mye bedre enn huskjøp, bil og utdanning til sammen.Aldri skjønt hvorfor terskelen for å oppsøke hjelp for psykiske problemer er så høy, mens når det gjelder det fysiske så løper man til legen ved den minste antydning til forkjølelse. Anonymkode: 985e8...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #3 Del Skrevet 3. november 2015 Hva kan en psykolog gjøre da? Jeg kan vel gjøre masse sjøl, lese bøker? Anonymkode: 88a5c...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #4 Del Skrevet 3. november 2015 Selvhjelpsbøker er beregnet på folk som føler seg nedfor en dag eller to. Alle andre bør oppsøke psykolog for å gjennomgå kognitiv adferdsterapi, som er psykologiens svar på antibiotika. Brukes på det meste og foreskrives av kvalifisert helsepersonell. Anonymkode: 985e8...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå