AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Få dager før vi giftet oss mistet vi en nær person pga sykdom. Nå, flere mnd senere har jeg veldig blandede følelser når jeg tenker tilbake til bryllupet. Dagen ble helt annen enn vi noen gang hadde sett for oss, det ble en veldig fin dag til tross for omstendighetene. Dagene i forkant var preget av sorg og dagene i etterkant var også fulle av sorg.Vi trådte liksom ut av sorgen på bryllupsdagen, for så å få den slengt i ansiktet igjen dagen etter. Jeg vet at vi hadde en fin dag, men jeg husker ikke stort av dagen, det føles som det er et tåkete minne. Og dagen ble desverre ikke en dag kun fylt av glede, vi kjente begge på sorgen over å ikke få ha denne personen hos oss.Jeg har så vidt sett på bildene fra dagen, fordi jeg gruer meg. På en måte føler jeg en sorg over dagen som på ingen måte ble slik vi hadde ønsket, samtidig som jeg skammer meg over følelsene, for vi hadde jo nylig mistet en viktig person fra livene våre, og jeg burde ikke være så egoistisk. Jeg vet jeg burde slått meg til ro med at dagen ble som den ble, og være glad for at vi tross alt fikk en fin dag. Men det er vanskelig, når jeg tenker tilbake på dagen er det sorgen som står sterkest. Hvordan skal jeg klare å godta at det var slik vårt bryllup skulle bli? Anonymkode: e7689...910
Leo Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Jeg synes det er litt rart å tenke slik for du har jo ikke noe valg. Dagen har vært og den ble som den ble. Det er ingenting å gjøre med det nå.Og sånn er jo livet. Det er ikke alltid ting går som man har planlagt. Hvis man skal bruke tid på å bekymre seg og ergre seg over ting man ikke får gjort noe med, blir alt mye tyngre og vanskeligere enn nødvendig. Og etter min mening handler det veldig mye om innstilling. Prøv å fokuser helt og fullt på at dere fikk en fin dag til tross for dødsfallet i stedet for at det ikke ble helt slik som dere hadde tenkt. Dere kan jo også planlegge å ha en flott fest på bryllupsdagen om noen år. Eller om en av dere fyller rundt år om et år eller tre. 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Hadde du veldig store forhåpninger til dagen? Prøv å fokusere på å gå videre i livet, livet du nå skal dele med din mann. Ikke bruk mye krefter på å «godta» bryllupsdagen, bare gå videre med alt det som er bra i livet. Om dagen så hadde vært super, hadde den uansett vært tilbakelagt nå. Anonymkode: a0d7e...372
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå