Milo Minderbinder Skrevet 28. september 2004 #1 Skrevet 28. september 2004 Er det urimelig av meg å mene at de folkene som sitter på skjermen og styrer de interaktive sendingene er usigelig irriterende og grønnjævlig teite? Milo
Gjest gjest 0 Skrevet 28. september 2004 #2 Skrevet 28. september 2004 Absolutt ikke urimelig! Men ikke fordi de er spesielt stygge, men fordi programmene er tåpelige Pam
Milo Minderbinder Skrevet 28. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2004 Vel. Jeg har da gått over rimelighetsgrensen. Jeg er kommet til det nivå der man synes at programlederne er stygge og heslige, i tillegg til at man synes at programmene er teite. Takk for god rettledning... Milo
Gjest LoisLane Skrevet 29. september 2004 #4 Skrevet 29. september 2004 Synes kanskje du generaliserer bittebittelitt...
Cand alt Skrevet 29. september 2004 #5 Skrevet 29. september 2004 Er det virkelig noen som ser på dette?
Gjest Kari N Skrevet 29. september 2004 #6 Skrevet 29. september 2004 Synes du ikke er urimelig nei. Litt usaklig kanskje? Men det blir man bare når man irriterer seg inn i h*/#)&! over noe eller noen. Jeg synes programmene er .. vel... fordummende? Finner ikke helt de rette ordet som beskriver de. Skifter raskt kanal når de kommer på vår tv-skjerm. Programkonseptet er altså svært tynt. I tillegg så virker disse programlederene jo som de ikke har så mye i topplokket alltid heller da. Vi må av og til se på for å virkelig finne ut hva de gjør på. Hittil har vi klart å holde ut i 8 minutter. Forstår ikke de som ser på/følger med, og enda mindre de som bruker veldig, veldig mange penger på å sjætte. :o
Milo Minderbinder Skrevet 29. september 2004 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2004 Generaliserer litt? Jada. det gjør jeg.
Hu i Svingen Skrevet 29. september 2004 #8 Skrevet 29. september 2004 Vel. Jeg har da gått over rimelighetsgrensen. Jeg er kommet til det nivå der man synes at programlederne er stygge og heslige, i tillegg til at man synes at programmene er teite. Takk for god rettledning... Milo Er det det samme nivået der man ikke har noe annet å gjøre enn og se på interaktive sendinger på TV? Det er ikke programledernes feil, vettu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå