Gå til innhold

Trynene på TV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det urimelig av meg å mene at de folkene som sitter på skjermen og styrer de interaktive sendingene er usigelig irriterende og grønnjævlig teite?

Milo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke urimelig!

Men ikke fordi de er spesielt stygge, men fordi programmene er tåpelige

Pam

Skrevet

Vel.

Jeg har da gått over rimelighetsgrensen. Jeg er kommet til det nivå der man synes at programlederne er stygge og heslige, i tillegg til at man synes at programmene er teite.

Takk for god rettledning...

:wink:

Milo

Skrevet

Synes kanskje du generaliserer bittebittelitt...

Skrevet

:ler:

Synes du ikke er urimelig nei. Litt usaklig kanskje? Men det blir man bare når man irriterer seg inn i h*/#)&! over noe eller noen.

Jeg synes programmene er .. vel... fordummende? Finner ikke helt de rette ordet som beskriver de. Skifter raskt kanal når de kommer på vår tv-skjerm. Programkonseptet er altså svært tynt. I tillegg så virker disse programlederene jo som de ikke har så mye i topplokket alltid heller da. Vi må av og til se på for å virkelig finne ut hva de gjør på. Hittil har vi klart å holde ut i 8 minutter.

Forstår ikke de som ser på/følger med, og enda mindre de som bruker veldig, veldig mange penger på å sjætte. :o

Skrevet

Generaliserer litt?

Jada. det gjør jeg.

:ler:

Skrevet
Vel.

Jeg har da gått over rimelighetsgrensen. Jeg er kommet til det nivå der man synes at programlederne er stygge og heslige, i tillegg til at  man synes at programmene er teite.

Takk for god rettledning...  

:wink:

Milo

Er det det samme nivået der man ikke har noe annet å gjøre enn og se på interaktive sendinger på TV? Det er ikke programledernes feil, vettu! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...