Gå til innhold

RASER OPP I VEKT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloo! 

Har veid 56 kg en periode nå, og det er et tall jeg ikke trives med i det hele tatt. Fikk mildt sagt sjokk da jeg gikk på vekten. Trivelsvekten min er rundt 50 kg, og ser helst å komme ned til det igjen.

Tenkte det ikke ville bli noe problem, for jeg var klar over at jeg i en kort periode har spist litt mer godis enn det jeg burde. Så har de siste ukene holdt meg til frokost/lunsj i 10-11 tiden (1 skive brød, en salat eller 2-3 knekkebrød) + liten porsjon middag. Spiser litt frukt eller en kopp te hvis jeg blir sulten mellom måltidene. 

Men dette hjelper ikke!! :( Synes 56 kg er litt i overkant med tanke på høyden min og den vekten jeg opprinnelig hadde. Så jeg har begynt tanken på å begynne å trene hardere? Trener ikke særlig for øyeblikket, men vil det ha stor virkning på vekten min? Av tidligere erfaring har jeg opplevd at jeg faktisk går OPP i vekt når jeg trener, og at det dessuten er kostholdet som betyr mest for vekten.

Noen med peiling? 

Anonymkode: 0f356...88f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal være passelig dverg for at den vekten er for mye for høyden din.

Ikke for å være nedlatende, men det er faktisk et faktum - og jeg tenker du kanskje sliter aller mest i hodet fremfor i kroppen.

Anonymkode: 33ffe...985

• Liker 1
Skrevet

Tråden stenges iht retningslinjene for rommet

- Tråder hvor det skrives om alt for lite matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak vil bli stengt. Kvinneguiden har ikke den nødvendige kompetansen til å hjelpe brukere som burde få svar på disse spørsmålene av helsepersonell. På samme måte vil tråder hvor det tilsynelatende "konkurreres" om minst mulig matinntak bli stengt.

Mynona, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...