AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Halloo! Har veid 56 kg en periode nå, og det er et tall jeg ikke trives med i det hele tatt. Fikk mildt sagt sjokk da jeg gikk på vekten. Trivelsvekten min er rundt 50 kg, og ser helst å komme ned til det igjen.Tenkte det ikke ville bli noe problem, for jeg var klar over at jeg i en kort periode har spist litt mer godis enn det jeg burde. Så har de siste ukene holdt meg til frokost/lunsj i 10-11 tiden (1 skive brød, en salat eller 2-3 knekkebrød) + liten porsjon middag. Spiser litt frukt eller en kopp te hvis jeg blir sulten mellom måltidene. Men dette hjelper ikke!! Synes 56 kg er litt i overkant med tanke på høyden min og den vekten jeg opprinnelig hadde. Så jeg har begynt tanken på å begynne å trene hardere? Trener ikke særlig for øyeblikket, men vil det ha stor virkning på vekten min? Av tidligere erfaring har jeg opplevd at jeg faktisk går OPP i vekt når jeg trener, og at det dessuten er kostholdet som betyr mest for vekten.Noen med peiling? Anonymkode: 0f356...88f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Du skal være passelig dverg for at den vekten er for mye for høyden din.Ikke for å være nedlatende, men det er faktisk et faktum - og jeg tenker du kanskje sliter aller mest i hodet fremfor i kroppen. Anonymkode: 33ffe...985 1
Mynona Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Tråden stenges iht retningslinjene for rommet- Tråder hvor det skrives om alt for lite matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak vil bli stengt. Kvinneguiden har ikke den nødvendige kompetansen til å hjelpe brukere som burde få svar på disse spørsmålene av helsepersonell. På samme måte vil tråder hvor det tilsynelatende "konkurreres" om minst mulig matinntak bli stengt.Mynona, mod.
Anbefalte innlegg