Gjest Lottemor Skrevet 11. juli 2002 #1 Del Skrevet 11. juli 2002 Satt hær og leste innlegene til Waco og det er mye snakk om horer... Der hvor jeg kommer fra har to typer horer... Den vanelige horen som står med skittent hår og ferske nålestikk i armen og så har vi by horer.... By horer er de som kommer gratis inn på nesten alle utesteder og tilgjenngjeld ligger med dørvaktene,eller så blir de spandert på og følger med den som har spandert mest og eller ser best ut.... Teoretisk så er jo det forskjell eller er det , det..... Begge typene gir jo seksuel tjeneste tilgjenngjeld for matrialistis gode.........?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. juli 2002 #2 Del Skrevet 11. juli 2002 Horer er uansett mennesker som tar betalt for å yte seksuelle tjenester. Om de er skitne og står på gata å henger, eller om de er Luxushorer gjør dem ikke til mindre horer. Men disse menneskene som bytter gratis inngang mot sex, eller drinker mot sex, du/dere skal være bra sikre på at det er nettop det som skjer før dere kaller noen noe. Er det slik det oppfattes av allmenheten, så er det allikevel ikke sikkert det er det som faktisk skjer. Det kan hende det er fysisk tiltrekning der, det kan hende det faktisk ikke er avtalt, men at de forskjellige partene er tiltrukket. Kanskje det med sexen bare noe vaktene skryter av eller noe noen tror. Skal ikke si at det er slik det er, men bare at det er innmari viktig på være sikker på sånne ting før man kaller noen for hore. Jeg ble selv kalt byens minihore jeg, leeeenge før jeg hadde hatt sex i det hele tatt, så jeg VET hvor lett folk bestemmer seg for at ting er slik eller sånn. Men er det sånn at de har avtale med vaktene om bytte av sex mot gratis inngang og evt drinker, da selger de seksuelle tjenester og kan lett plasseres under kategorien hore. Salg av seksuelle tjenester er salg av seksuelle tjenester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2002 #3 Del Skrevet 11. juli 2002 forskjellen? noen spiller på det seksuelle noen få ganger for å få seg et engangsligg- andre gjør det bare en gang- for gøy andre- prostituerte har det som yrke- enten for de er avhehngig av dop eller fordi de er selvdestruktive- de gjør det hver dag mer eller mindre ufrivlillig er man horete/billig fordi man spiller på sex for å få det man vil ha? - du har sikkert noen svake sider du og men jeg skjønner penget ditt det er bare litt drøyt å kalle noen- uansett om de er det eller ikke for horer/billige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå