Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en MANN..en helt fantastisk MANN.. Sorry hvis dette blir litt langt, men jeg trenger råd og tilbakemeldinger fra dere..

Jeg har vært singel i ca 1 mnd og det var ikke i mine tanker å treffe noen i det hele tatt- til jeg møtte han og noe skjedde. Jeg spurte om han ville møtes og han sa ja.. Vi var ute å spiste og jeg ble enda mer betatt.. Etter daten hørte jeg ikke noe og etter to dager skrev jeg at jeg var sjarmert og hvis han ville treffes kunne han si ifra. Han skrev at jeg var nydelig og lett å like, men han var ikke ute etter dame.  Ville ikke såre meg eller at jeg skulle misforstå... Men at det var kult å henge. Og om vi skulle møtes til uka. 

Jeg svarte veldig hyggelig tilbake og takket for at han var ærlig og sa det som det var, og at vi kunne prates til uka, Jeg var stille og tenkte st greit- skal ikke insje noe mer.. Gikk en uke så fikk jeg melding om vi skulle møtes.. Jeg kunne bare en dag den uken og vi avtalte å satse på den dagen, men han var usikker på om han kunne.. Uansett hørte ikke mer før selve dsgen vi hadde avtalt.. Så fikk jeg melding og avtalte at vi skulle møtes i byen og han ville spise.. Det var såå utrolig hyggelig, praten gikk så bra og mye til felles.. Han insisterte på å betale, selv om jeg insisterte.. Han ville følge meg hjem og når vi sto utenfor gjorde han ingen tegn til å gå- helt til jeg spurte om han ville bli med inn- og det ville han.. Det var bare superkoselig og det skjedde ikke noe annet enn at jeg ble enda mer sjarmert og forvirret.. Jeg følte han koste seg han også.. Men til poenget: hva vil han... Vil han være venner? Skjønner ikke så mye og trenger råd.. What to do??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAn sier venner, ergo venner. Ikke gå ut fra noe annet.

• Liker 1
Skrevet

Han vil ha sex med deg, men er ikke ute etter et forhold. 

Skrevet

Han vil ha en elskerinne.

Anonymkode: 2842a...fd8

Skrevet

Jepp..!

Skrevet

han vil ikke det... Han er religiøs:)

Skrevet

han vil ikke det... Han er religiøs:)

Har ikke religiøse folk sex?

Skrevet

Joda, de har jo det. Men han er ikke typen som er ute etter kun et seksuelt forhold..

Skrevet

Joda, de har jo det. Men han er ikke typen som er ute etter kun et seksuelt forhold..

Da er det vel et platonsk vennskap han vil ha da. Ville du uansett datet en som ikke ville ha sex før ekteskap?

Anonymkode: 7b79a...496

Skrevet

Det er kanskje det jeg syns er litt rart da.. Vil man ha nye venner når man er voksen, når han i tillegg vet at jeg er keen? Ift spm om sex så vet jeg ikke om han er imot sex før ekteskapet i et forhold, men jeg vet at han ville ikke kun vært ute etter sex..

Gjest gjestvest
Skrevet

Ut fra det du presenterte her kunne jeg lese at du ville mye, han hadde et avslappet forhold til dette. Det jeg ser er at han kun er ute etter noen å tilbringe tid sammen med: Vennskap.

Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Det er kanskje det jeg syns er litt rart da.. Vil man ha nye venner når man er voksen, når han i tillegg vet at jeg er keen? Ift spm om sex så vet jeg ikke om han er imot sex før ekteskapet i et forhold, men jeg vet at han ville ikke kun vært ute etter sex..

Selvsagt vil en ha nye venner. Dette da en person aldri slutter å utvikle seg som person gjennom livet. 

Endret av gjestvest
Skrevet

Hmm..mulig dere har rett.. Jeg syns bare det var litt rart at han " presset inn" å få truffet meg på sin siste frikveld på en mnd, ( jeg presiserte at vi kunne ta det igjen når han kom tilbake) spanderte og ville bli med meg hjem - kun for et platonisme vennskap.. Han er ikke vennemateriale- jeg føler han er " the one", så da får jeg bare trekke meg stille og forsiktig ut av det:)

skikkelig kjipt😞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...