AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Når kan man si at man holder på med noen? Hvor mange ganger har man møttes? Anonymkode: 2b871...899
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Når man er under 18? Mulig det bare er jeg som er gammel, men har aldri "holdt på", og kommer aldri til å gjøre det. Leser jo stadig vekk her om folk som "holder på", mens de lurer desperat på om han liker dem eller ikke. Anonymkode: 98ee5...6af
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Når man er under 18? Mulig det bare er jeg som er gammel, men har aldri "holdt på", og kommer aldri til å gjøre det. Leser jo stadig vekk her om folk som "holder på", mens de lurer desperat på om han liker dem eller ikke.Anonymkode: 98ee5...6afNei, i 20 årene."Date" da, hvis det er et ord som passer bedre:p Når man har funnet noen man er interessert i. Anonymkode: 2b871...899
Gjest Sly Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Nei, i 20 årene."Date" da, hvis det er et ord som passer bedre:p Når man har funnet noen man er interessert i.Anonymkode: 2b871...899Man dater når man går på dater.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Dere skjønner hva jeg mener da... Hvorfor ikke bare svare på spørsmålet mitt? Anonymkode: 2b871...899
brillesilje Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Det spørs jo sikkert fra person til person, hvor fort ting går - men kanskje etter fem dater? Da liker man hverandre godt ihvertfall, tenker jeg hvor mange ganger har dere møttes?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #9 Skrevet 4. november 2015 Mener man holder på når man er eksklusive, og venter på å bli godt nok kjent til å bli kjærester. Begynte å holde på med min fyr første gang vi møttes, (hadde ikke sex), vi er 19 og 20 :-) Synes at det å holde på er noe man må snakke om. Anonymkode: dad8b...7cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå