Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som kommer på TV2 i år?

Ble veldig skuffet da jeg så at Julekongen kom på NRK :dry:

Asbjørn Brekke kommer med en helt ny serie på TvNorge, om jeg ikke tar feil? :danse:

Anonymkode: 9b2bc...894

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Julekalender kommer på tv2.

Er så utrolig glad nrk viser noe annet en blånissene.

Anonymkode: 7939d...623

• Liker 2
Skrevet

Det er The Julekalender i år også, på tv2 zebra

• Liker 1
Skrevet

The julekalender igjen? :sur: Kill me

• Liker 2
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Følger ikke med på TV. Jeg har mine faste julekalendere vært år jeg. 

Jul i blåfjell 
Jul på månetoppen
The julekalender
Olsenbanden jr første kupp

Jeg ser en episode vær dag i hele desember, i den rekkefølgen. I år har jeg også Amalies jul, Jul i skomakergata og Jul i Svingen på DVD, vet ikke om jeg skal se disse fast i hele desember, eller om jeg raser igjennom de den første uken :fnise: Jul i Svingen har jeg aldri sett før, de to andre så jeg for mange, mange, mange år siden.

23. Desember lager jeg meg en god middag, Ferske rundstykker med egg, laks, reker og masse annet godt pålegg. Kakao med krem og koser meg med alle jule filmene jeg har. Til slutt ser jeg den 24 episoden av alle seriene for neste dag er fullpakket med feiring og da rekker jeg ikke å se den siste episoden. 
Dette er min tradisjon og kommer nok ikke til å gjøre noe nytt i år :fnise:

Åååh, Jul i Svingen er herlig! 

Skrevet

Jul i blåfjell 
Jul på månetoppen
The julekalender

Jeg ser en episode vær dag i hele desember, i den rekkefølgen. I år har jeg også Amalies jul, Jul i skomakergata og Jul i Svingen på DVD, vet ikke om jeg skal se disse fast i hele desember, eller om jeg raser igjennom de den første uken :fnise: Jul i Svingen har jeg aldri sett før, de to andre så jeg for mange, mange, mange år siden.

23. Desember lager jeg meg en god middag, Ferske rundstykker med egg, laks, reker og masse annet godt pålegg. Kakao med krem og koser meg med alle jule filmene jeg har. Til slutt ser jeg den 24 episoden av alle seriene for neste dag er fullpakket med feiring og da rekker jeg ikke å se den siste episoden. 

hardcore :)

• Liker 1
Gjest piapeanøtt
Skrevet

E-l-s-k-e-r Julekongen! :bolledeig:

Gleder meg masse til både julekalenderen og kinofilmen!

Er ellers veldig glad i Blåfjell og har gode minner om Amalies jul, men da jeg så sistnevnte på nett-tv i fjor skjønte jeg fort at dette er noe man ikke burde se igjen som voksen.. Husker det liksom som så mye mer spennende enn det egentlig er.

Dessuten krysser jeg fingrene hvert år for at Barnas superjul aldri kommer tilbake.

Skrevet

Har fått med meg at julekongen går ja. Og den synes ungene mine er alt for skummel (hadde nok passet bedre etter barneTV enn som barneTV). Så da blir det nok Theodor fra nettTV i år også :)

Anonymkode: 16e03...a64

Skrevet

Hater julekongen :frustrert: Vil gå i protesttog!

• Liker 2
Skrevet

The Julekalender er vel det beste (mest morsomme) blant disse forslagene.

De andre er bare rettet mot småbarn.... 

Anonymkode: a8783...1f1

• Liker 2
Skrevet

Oversikt over tidligere og kommende adventskalendere (julekalender om du vil ;)) nederst på denne siden:
https://no.wikipedia.org/wiki/Adventskalender

Har fått med meg at julekongen går ja. Og den synes ungene mine er alt for skummel (hadde nok passet bedre etter barneTV enn som barneTV). Så da blir det nok Theodor fra nettTV i år også :)

Det er jo tre år siden sist den gikk da....og barna dine er tre år eldre nå enn den gang... Men jeg skal ikke si så mye, jeg er voksen, og har ikke sett slike programmer på mange år :P

Skrevet

Oversikt over tidligere og kommende adventskalendere (julekalender om du vil ;)) nederst på denne siden:
https://no.wikipedia.org/wiki/Adventskalender

Det er jo tre år siden sist den gikk da....og barna dine er tre år eldre nå enn den gang... Men jeg skal ikke si så mye, jeg er voksen, og har ikke sett slike programmer på mange år :P

Min yngste er yngre nå enn min eldste var sist. Og jeg vet hvor "pysete" barna mine er, og julekongen er langt over det de takler. 

Skrevet

Min yngste er yngre nå enn min eldste var sist. Og jeg vet hvor "pysete" barna mine er, og julekongen er langt over det de takler. 

Klart du vet det :) Theodor er jo veldig koselig da :) Husker det ikke så veldig godt selv egentlig, men det gikk i min barndom :)

Skrevet

Jul i blåfjell 
Jul på månetoppen
The julekalender

KAN JEG KOMME TIL DEG 23. DESEMBER?!??! :sjokkert:

Du er "my kinda juleperson", for jeg elsker (ELSKER) julekalendere på TV. Jeg er også fan av Jul i Blåfjell, Jul på Månetoppen, The Julekalender og Olsenbanden. Jeg syns også Nissene på låven og nisser over skog og hei er hysterisk morsomt, uansett hvor mange ganger det går. Asbjørn Brekke er herlig <3. Amalies Jul er også utrolig koselig. Jeg likte dog Julekongen ganske godt også, men jeg har jo ikke noe særlig forhold til den serien så jeg får jo ikke samme julefølelse som når jeg ser Jul i Blåfjell eks.

• Liker 3
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Ms.Sommerfugl skrev (På 4.11.2015 den 21.39):

KAN JEG KOMME TIL DEG 23. DESEMBER?!??! :sjokkert:

Du er "my kinda juleperson", for jeg elsker (ELSKER) julekalendere på TV. Jeg er også fan av Jul i Blåfjell, Jul på Månetoppen, The Julekalender og Olsenbanden. Jeg syns også Nissene på låven og nisser over skog og hei er hysterisk morsomt, uansett hvor mange ganger det går. Asbjørn Brekke er herlig <3. Amalies Jul er også utrolig koselig. Jeg likte dog Julekongen ganske godt også, men jeg har jo ikke noe særlig forhold til den serien så jeg får jo ikke samme julefølelse som når jeg ser Jul i Blåfjell eks.

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Jul i blåfjell 
Jul på månetoppen
The julekalender

Jøss, singel formoder jeg.... :)

Anonymkode: dc3b4...48c

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 4.11.2015 den 21.54):

Jøss, singel formoder jeg.... :)

Anonymkode: dc3b4...48c

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Jeg syns det høres ut som du har det veldig koselig og hyggelig, NasseNøff, og det er det viktigste :)
Jeg også elsker julen, og har et "rituale" julaften, men har enkelte filmer jeg må så tett opp til julaften og litt annet.
Kos deg, nyt det, og ta godt vare på den tradisjonen :hjerte:

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...