Gå til innhold

For gammel for hull på knærne - sy igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk akkurat et par fine og gode jeans i mamma-modell i posten fra Zalando. La ikke merke til at det var skåret hull på knærne da jeg bestilte.

Jeg er godt over 30, og har en jobb hvor jeg må være noenlunde pent kledd. Buksene vil bli brukt mye siden jeg ikke investerer i mange par for noen få måneder. Hull på knærne er altså noe jeg helst ikke vil ha.

Hva gjør jeg med hullene? Noen som har tips som blir seende greit ut?

Anonymkode: 2f4bc...2af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager hvis jeg er en av dem som kommer med et svar som virker mer frekt enn hjelpsomt, men hva med å bare sende buksa i retur?

• Liker 5
Skrevet

Beklager hvis jeg er en av dem som kommer med et svar som virker mer frekt enn hjelpsomt, men hva med å bare sende buksa i retur?

Buksa er kjempefin og god, og jeg vil gjerne beholde den. Er en av de få med akkurat den formen jeg vil ha. Bare uten hull...

Ts

Anonymkode: 2f4bc...2af

Skrevet

Det er jo en ganske stor "bare", da. Perfekt bukse, bortsett fra at den absolutt ikke er det :)

Blir nok ikke veldig fint å sy det sammen, da synes jeg det er best med hull. Men det ser til gjengjeld litt dumt ut på vinteren, og ikke kan du bruke den på jobb heller. En mellomting er å sy en lapp bak hullet i samme/lignende farge som buksa, sånn at det blir litt mer diskré. Eller du kan sy en lapp over, men det synes jeg ser enda verre ut.

Tror ikke det kommer til å se veldig bra ut, skal du absolutt ha den buksen så ville jeg latt hullet være i fred, men da spart den til parklivet om sommeren :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en sånn, og jeg løser det ved å ha en strømpebukse i samme farger under.

Anonymkode: dd0ef...0d5

Skrevet

Dersom du skal forsøke å sy igjen, ville jeg lagt et annet stoff på baksiden av åpningen og sydd begge sider av "hullet" fast til dette stoffen. Det blir litt samme prinsipp som å sette på en lapp, bare at lappen er på innsiden. Men pent tror jeg ikke det blir. Jeg tror nok du bare må akseptere at denne buksa har hull, og så velge om du vil beholde den eller sende den tilbake. 

Jeg har en jeans med hull, men den har to lag, slik at det er denimsoff bak hullet også. det kan jo du også evt legge til om du ønsker det. Det vil jo hjelpe på temperaturen, men ikke på stilen. En slik bukse blir nok kun en fritidsbukse, og ikke en bukse til å bruke på jobb uansett hva du gjør.

Når det gjeler mammatøy vil jeg absolutt anbefale tights og kjole. Det er mye mer kofortabelt med en voksende mage enn bukser. Og de løse kjolene er gode å ha etter fødselen, når magen er formløs og myk.. Ammekjolene fra Milker er f.eks supre. Jeg hadde to som jeg brukte både som gravid og det første halvåret med baby. 

http://www.milker.no/shop/ammekjoler-10c1.html?gclid=CMWP4a2q9sgCFSH3cgod-yQOzw

Anonymkode: 150a4...b31

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...