AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Dere som kniper knipemusklene under sex, kan dere fortelle litt om åssen "program" dere har på det?Kniper dere i et par sekunder, et par ganger gjennom samleiet, og på starten eller ved klimaks?Eller kniper dere så ofte og lenge dere klarer gjennom hele samleiet?I "rykk" "knip-slipp-knip-slipp-knip-slipp" eller i serier "kniiiiiip- slipp-vente--kniiiiiiip-slipp-vente" osv?Når penis er på vei inn eller på vei ut eller holde/knipe gjennom hele ut/inn bevegelsen?Jeg vet ikke hvordan jeg skal bruke knipemusklene slik at det blir godt for han! (og meg)Del gjerne også hvor hyppig dere kniper gjennom hverdagen generelt som vedlikeholdstrening. Anonymkode: 359f0...69c
frk91 Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Har ikke et konkret program, men kniper mest når jeg er øverst. Kjenner ikke penis like godt i den stillingen som andre, så da blir det bedre sex når jeg kniper. Tenker egentlig ikke over hvor lenge og hvilken rytme jeg følger. Sånn generelt sett så kommer knipingen automatisk etter hvert som du blir vant til det. Spør fyren hva han synes er godt, og kjenn selv etter hva du synes er godt.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Tror jeg kniper når han beveger seg utover. Tenker egentlig ikke noe på det. Anonymkode: d94e7...ba7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Men gjør dere det hver gang han trekker seg ut da i "takt", eller bare en gang langt knip/et par ganger innimellom gjennom samleiet? (Tør ikke å spørre han nei har aldri gjort det før men vil ikke virke amatør vil ta han med storm hehe) Anonymkode: 359f0...69c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Klarer ikke knipe ordentlig jeg.. Skjønner ikke hvordan dere gjør det.Han er så stor, så jeg merker omtrent ikke at jeg kniper når jeg prøver på det. Er det normalt? Anonymkode: c36e8...601
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Klarer ikke knipe ordentlig jeg.. Skjønner ikke hvordan dere gjør det.Han er så stor, så jeg merker omtrent ikke at jeg kniper når jeg prøver på det. Er det normalt?Anonymkode: c36e8...601Sånn har jeg det også.I tillegg liker jeg rask sex, som går kjempefort, jeg kniper (selv om jeg ikke merker forskjell) mer eller mindre konstant. Klarer overhodet ikke knipe og slippe opp flere ganger i sekundet. Anonymkode: 5f8e0...a8d 1
Gjest Hubro Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 (endret) feil tråd. Endret 3. november 2015 av Arconia
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #8 Skrevet 4. november 2015 Vær forsiktig med å knipe for mye. Gjort denne mye i mitt liv og nå endt opp med vestibulitt. Anonymkode: f1915...1f3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #9 Skrevet 4. november 2015 Jeg kniper i lange trekk om gangen. Tar en pause på noen sekunder innimellom, for å hvile Anonymkode: 5a3e3...5cc
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #10 Skrevet 5. november 2015 Sånn har jeg det også.I tillegg liker jeg rask sex, som går kjempefort, jeg kniper (selv om jeg ikke merker forskjell) mer eller mindre konstant. Klarer overhodet ikke knipe og slippe opp flere ganger i sekundet. Anonymkode: 5f8e0...a8dDa har du nok dårlig trente muskler der nede. Ikke rart mange menn synes å pule ei dame er som å stappe tissen i et badekar Anonymkode: aec1e...49e
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #11 Skrevet 5. november 2015 Kniping er noe alle kvinner bør lære seg, om de virkelig ønsker å tilfredsstille sin mann.Seriøst.Det er som å bli knullet og runket, samtidig! Anonymkode: e6715...2dd 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #12 Skrevet 5. november 2015 Jeg er mest bevisst på det når det ikke går så fort, da kniper jeg alltid rundt han på vei ut. Når det går fort kniper jeg og slipper mer... Anonymkode: d94e7...ba7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå