Gå til innhold

Kniping under sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som kniper knipemusklene under sex, kan dere fortelle litt om åssen "program" dere har på det?
Kniper dere i et par sekunder, et par ganger gjennom samleiet, og på starten eller ved klimaks?
Eller kniper dere så ofte og lenge dere klarer gjennom hele samleiet?
I "rykk" "knip-slipp-knip-slipp-knip-slipp" eller i serier "kniiiiiip- slipp-vente--kniiiiiiip-slipp-vente" osv?
Når penis er på vei inn eller på vei ut eller holde/knipe gjennom hele ut/inn bevegelsen?

Jeg vet ikke hvordan jeg skal bruke knipemusklene slik at det blir godt for han! (og meg)
Del gjerne også hvor hyppig dere kniper gjennom hverdagen generelt som vedlikeholdstrening.

Anonymkode: 359f0...69c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke et konkret program, men kniper mest når jeg er øverst. Kjenner ikke penis like godt i den stillingen som andre, så da blir det bedre sex når jeg kniper. Tenker egentlig ikke over hvor lenge og hvilken rytme jeg følger. 

Sånn generelt sett så kommer knipingen automatisk etter hvert som du blir vant til det. Spør fyren hva han synes er godt, og kjenn selv etter hva du synes er godt. 

Skrevet

Tror jeg kniper når han beveger seg utover. Tenker egentlig ikke noe på det.

Anonymkode: d94e7...ba7

Skrevet

Men gjør dere det hver gang han trekker seg ut da i "takt", eller bare en gang langt knip/et par ganger innimellom gjennom samleiet?  (Tør ikke å spørre han nei :P har aldri gjort det før men vil ikke virke amatør vil ta han med storm hehe)

Anonymkode: 359f0...69c

Skrevet

Klarer ikke knipe ordentlig jeg.. Skjønner ikke hvordan dere gjør det.
Han er så stor, så jeg merker omtrent ikke at jeg kniper når jeg prøver på det. Er det normalt?

Anonymkode: c36e8...601

Skrevet

Klarer ikke knipe ordentlig jeg.. Skjønner ikke hvordan dere gjør det.
Han er så stor, så jeg merker omtrent ikke at jeg kniper når jeg prøver på det. Er det normalt?

Anonymkode: c36e8...601

Sånn har jeg det også.

I tillegg liker jeg rask sex, som går kjempefort, jeg kniper (selv om jeg ikke merker forskjell) mer eller mindre konstant. Klarer overhodet ikke knipe og slippe opp flere ganger i sekundet. :P

Anonymkode: 5f8e0...a8d

• Liker 1
Skrevet (endret)

feil tråd.

Endret av Arconia
Skrevet

Vær forsiktig med å knipe for mye. Gjort denne mye i mitt liv og nå endt opp med vestibulitt.

Anonymkode: f1915...1f3

Skrevet

Jeg kniper i lange trekk om gangen. Tar en pause på noen sekunder innimellom, for å hvile :P

Anonymkode: 5a3e3...5cc

Skrevet

Sånn har jeg det også.

I tillegg liker jeg rask sex, som går kjempefort, jeg kniper (selv om jeg ikke merker forskjell) mer eller mindre konstant. Klarer overhodet ikke knipe og slippe opp flere ganger i sekundet. :P

Anonymkode: 5f8e0...a8d

Da har du nok dårlig trente muskler der nede. Ikke rart mange menn synes å pule ei dame er som å stappe tissen i et  badekar:fnise:

Anonymkode: aec1e...49e

Skrevet

Kniping er noe alle kvinner bør lære seg, om de virkelig ønsker å tilfredsstille sin mann.

Seriøst.

Det er som å bli knullet og runket, samtidig!

Anonymkode: e6715...2dd

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mest bevisst på det når det ikke går så fort, da kniper jeg alltid rundt han på vei ut. Når det går fort kniper jeg og slipper mer... 

Anonymkode: d94e7...ba7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...