Gå til innhold

Dere som er single- hva er deres sommerferie planer for 2016?

Anbefalte innlegg

Gjest Aucaman
Skrevet

Jobbe, jobbe, jobbe. Ferie som immobil, singel mann er oppskrytt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Linaria
Skrevet

Blir forhåpentligvis en del jobbing i sommer, også regner jeg med at jeg får tatt en tur rundt i Irland. Er ganske mange counties jeg har igjen å besøke. Kan være jeg drar en tur med familien også, om de spør om jeg vil bli med et sted.

Skrevet

Er single men det gidder jeg ikke å være i sommer.

Skrevet
10 timer siden, Lolita26 skrev:

nei ikkje noe særlegt planlagt ennå. blir nok ein del fritt fram, lite planlegging, kjøre der vi føler for :) burde man pakke med telt for sånne turer? har jo ikkje planlagt noe hotell bare reise å se hva vi finner for natta, burde kanskje pakke med telt da om vi ikkje sko finne noe overnattingssted? XD

Like greit det. Bare huske og ta med kart og mobil, og la veiene føre en. :) Det kan være lurt, men så lenge dere ikke kjører helt på landet og viddene, er det ofte motell eller campingplass ved veiene. Selv om man ikke planlegger noe rute, kan det være lurt å sjekke hvor det er overnattingssteder. Finnes mange sider på nettet som har gode oversikter.

Skrevet
Den ‎27‎.‎01‎.‎2016 at 9.04, Devilheart skrev:

Like greit det. Bare huske og ta med kart og mobil, og la veiene føre en. :) Det kan være lurt, men så lenge dere ikke kjører helt på landet og viddene, er det ofte motell eller campingplass ved veiene. Selv om man ikke planlegger noe rute, kan det være lurt å sjekke hvor det er overnattingssteder. Finnes mange sider på nettet som har gode oversikter.

kjempe takk for tips :)  ikkje noen råd om hvor mye evt penger man bør tenke man ska ha med på roadtrip? vi tenker jo å stoppe innom litt fornøyelses parker og sånn og :)

Skrevet

Vel, mulig jeg ikke er singel lenger til sommerferien...

For øyeblikket er planene som de nesten alltid har vært. Fordelt mellom;

- Jobbing

- Oppussing

- Familie (hytta)

- Liten ferietur med søster

- Besøke gamle studievenner i utlandet

Anonymkode: b29c7...44b

Skrevet
3 timer siden, Lolita26 skrev:

kjempe takk for tips :)  ikkje noen råd om hvor mye evt penger man bør tenke man ska ha med på roadtrip? vi tenker jo å stoppe innom litt fornøyelses parker og sånn og :)

Lommepenger? Det er snakk om en kjøretur i Norge, ikke i utlandet med mangel på uttaksmuligheter. :P

Fra spøk til revolver, budsjettet og prioriteringer må dere bli enige om sammen. Det koster selvsagt litt med drivstoff, fornøyelser, mat og drikke, og overnatting. Pluss ferge også hvis det blir nødvendig. Husker ikke hva utgiftene våre kom på sist, men dere bør regne med noen tusen totalt sett. Blir jo ltit mindre pr hode hvis dere er mange da.

Skrevet

Kommer til å jobbe hele sommeren, bortsett fra kanskje et par langhelger til Frankrike, Sveits, eller et annet spennende sted i mellom-, sør- eller øst-europa.

Skrevet

Jeg og ei venninne reiser 3 uker til Thailand i slutten av april :rodmer: og så blir det 2 uker til Santorini i August! :-D

Skrevet

Et eller annet sted i det fjerne Østen :rodmer: 

Anonymkode: 0b79a...71e

Skrevet

Roadtrip, men ikke bestemt hvor. Alene. Liker best det. Store planer om å være singel til sommeren og. 

Av "lommepenger" setter jeg av 1000 kr per dag på Norgesferie. Da er jeg fint innafor uten å måtte snu på kronene. Det er med overnatting, drivstoff, mat og severdigheter. 

Skrevet

Jeg skal nok jobbe i sommer. Tar meg heller 3 ukers ferie i november. Da går turen mest sannsynlig til Namibia for å jobbe frivillig med skadde dyr.

Anonymkode: f8d41...241

• Liker 1
Skrevet

Skjærgårds på Sørlandet ⭐️

Skrevet

8 dager til New York :):):)  Alene. AirBnB-leilighet på Manhattan.

Også sannsynligvis flytte til en annen by.

• 3 uker senere...
Skrevet

6 dager i Beirut i mai .

Anonymkode: 278a5...fc5

Skrevet

Har nesten ikke reist før, og alltid jobba mye (spesielt i sommerferiene). Dersom jeg får jobb i år, har jeg antageligvis 2-3 uker fri i juni, så har lyst å se noe nytt. Men jeg vet ikke, det frister ikke å reise alene... Men å henge på studiestedet eller hjemstedet i 2-3 uker uten å gjøre noe vettugt? Hm...

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Skal gå mye i fjellet. Planer om å gå Romsdalseggen og en del stikk ut poster, samt reise sørover for gå Prekestolen og Trolltunga sammen med lillesøster. Så blir det ei vekes vandring i Børgefjell sammen med ei venninne. Ellers blir det tur til Østlandet i bryllup og ellers være noe hjemme på Vestlandet med familien. Så blir en veldig bra sommer. :)

Endret av veslemøy
Gramatikkfeil
Skrevet

3 uker hjemme på terrassen hvis været er fint da.

Ellers blir det 3 uker inne hvis dårlig vær 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...