Gå til innhold

Dere som er single- hva er deres sommerferie planer for 2016?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Som overskriften sier- Hva skal dere single gjøre i sommerferien 2016?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilferie i Sveits, Italia og Sør-Frankrike :) Tenker å fly til Frankrike, leie bil der, og kjøre meg en fin liten runde der nede en ukes tid. Fordelen med å være reise alene: man kan reise akkurat hvor man vil når man vil. 

Anonymkode: 6ef5d...81f

• Liker 3
Skrevet

Tur til London kanskje med noen venner. Tenker også på en tur med familien :)

Skrevet

Først og fremst håper jeg singeltilværelsen er over når sommeren 2016 kommer :ler: Skulle den ikke være det, tror jeg det blir en tur til Portugal med en kollega som er derfra, eller en uke i Hellas eller Italia. Har ikke bestemt meg enda.

Skrevet

Jobbe, jobbe og atter jobbe. Livet er herlig. 

• Liker 2
Skrevet

Blir nok ikke å reise noe

Anonymkode: ca960...c90

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har tenkt å jobbe hele sommeren, håper sånn sett at været blir like dårlig som det var i år.

Skrevet

Forhåpentligvis få kjøpt en billig campingvogn og bare kjøre rundt, utforske og oppdage landet vårt. Harry, men... Noe jeg har hatt lyst til lenge.

Anonymkode: d67b5...084

• Liker 1
Skrevet

Jobb! Er jeg så heldig og får jobb snart så har jeg uansett ikke fått opparbeidet meg ferieuker så må nok jobbe. Helgene tilbringes med familie og venner.

• Liker 1
Skrevet

Kjenner jeg meg rett kommer jeg til å jobbe hele sommeren. Forhåpentligvis blir det en roadtrip, kanskje en vennetur, også har jeg veldig lyst ta meg en tur alene til et par byer rundtom i verden og svippe innom venner jeg ikke har sett på lenge.

Gjest Carly-Chardonnay
Skrevet (endret)

Edit: endring i planene. Jeg skal ganske mye faktisk. Reiser til Torrevieja med min mor i mai, så blir det Nice/Marseille på storshopping i juni, kanskje Stavanger/Prekestolen og København med venner. Så blir selve hovedferien New York, Cancun og Miami i nesten 3 uker med bestevenninna mi i august. Gleder meg :) 

Endret av Carly-Chardonnay
  • 2 måneder senere...
Skrevet

roadtrip med vennine i Norge, sverige og Danmark :) 

Skrevet
Den ‎03‎.‎11‎.‎2015 at 19.55, Bolus skrev:

Hei!

Royal Internasjonal Airtattoo på Fairfordbasen utenfor Swindon.

Skal bo 4 netter på hotell ved Heathrow, rom med utsikt til rullebanen er booket.

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, Lolita26 skrev:

roadtrip med vennine i Norge, sverige og Danmark :) 

Samme her. :) (bare det blir enten meg alene eller søstera mi slenger seg på)  Har dere begynt å tenke ut ruter enda?

Var på roadtrip med henne noen år siden, da kjørte vi opp til Ålesund og ned til Prekestolen. I år er planene mine enda lenger nord, helt opp til Treriksrøysa (der grensene Norge, Sverige og Finland møtes). Og det er egentlig hovedplanen. Ellers blir det bare morokjøring til hvor og når jeg vil, og ingen tidstress.

Skrevet

nei ikkje noe særlegt planlagt ennå. blir nok ein del fritt fram, lite planlegging, kjøre der vi føler for :) burde man pakke med telt for sånne turer? har jo ikkje planlagt noe hotell bare reise å se hva vi finner for natta, burde kanskje pakke med telt da om vi ikkje sko finne noe overnattingssted? XD

Skrevet

Skal dra med noen kompiser til utlandet, så blir det vel sikkert en del jobbing for min del.

Skrevet

Blir nok hyttetur, inkludert Liseberg. Eventuelt Galdhøpiggen 

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Ingen konkrete planer ennå. Regner med at jeg tar meg nok en tur til Tyrkia alene, også skal jeg sikkert reise et eller annet sted med familien også. Resten tar jeg litt sånn på sparket. :) 

Skrevet

Eneste planlagte er to dager på festival, og en langweekend med jente-gjengen :)  ellers blir det vel mye jobbing og hytta med familien :P 

Skrevet
Den 3.11.2015 at 19.55, Bolus skrev:

Hei!

Ingen sommerferie, det blir for dyrt og for varmt. Høstferien går til Skottland. Hvorfor spør du bare single?

Anonymkode: c5512...c72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...