yomo Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Hei har et lite dilemma med meg selv,traff en gutt ute i helga.. Snakket lenge og hadde det hyggelig, kunne vært med meg hjem men jeg pingla ut er det rart om jeg legger han til på facebook
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Jeg synes det er litt rart:P Men spørs jo hvordan kjemien mellom dere var da! Brått er det starten på nye fantastisk <3 Hmm.. Hva har du egentlig å tape på det? Har dere felles venner/kan treffes igjen? Eller var det helt random? Anonymkode: 74723...db8
Gjest BethD Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Ville sendt en melding før jeg la han til...:)
yomo Skrevet 3. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2015 Var noen som dro han bort til meg fordi de mente jeg burde finne meg noe,jeg var drit flau over dette. men han sa at de bare var koslig,så vi ble sittende resten av kvelden å prate.. vet hvem han er fra før, å ser han sånn av og til... er ikke noe sånt serriøst greier jeg satser på her altså,synes bare han var hyggelig TS
avida30 Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Ikke rart om du legger han til når dere vet hvem hverandre er fra før og hadde en god tone i helga. Er jo som oftest gjennom facebook og sånn man blir bedre kjent i dag/opprettholder en kontakt så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå