AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Hei!Dater en mann for tiden som er veldig kjekk og har mange muligheter på damefronten. Han er 25 og jeg er 24. Vi har det hyggelig og jeg liker han godt, men han er veldig opptatt av utseende. Han trener mye selv og er opptatt av å ha flott kropp. Jeg føler også at det er veldig viktig for han at damene han dater ser bra ut og han har tidligere datet veldig pene damer. Jeg merker at jeg hele tiden føler jeg må se bra nok ut og er redd for at han vil miste interessen hvis jeg ikke lenger lever opp til kravene. Han har aldri sagt at han har spesielle eller høye krav, men han snakker mye om kropp og utseende og har tidligere spurt meg hva jeg hadde tenkt om en kjæreste hadde gitt meg plastisk kirurgi i gave, da en kompis av han ga det til dama. Jeg er vel også litt usikker på om han egentlig liker meg for den jeg er, selv om utseendet skulle forandres. For eksempel hvis jeg hadde blir gravid i fremtiden og kroppen hadde blitt endret, så er jeg redd han ikke ville ha hatt meg lenger/villet at jeg skulle fikse det. Eller at han heller vil ha en yngre vakrere dame om 10 år. Jeg vet ikke om jeg burde gå videre med han. noen tanker? Anonymkode: 69b9e...bce
Gjest StripeyPanda Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Hell no! Hadde dumpa han asap. Orker ikke ha en fyr hvor jeg må være on top for han, og ikke kunne slappe av feks. uten sminke, i joggedress på en søndagskveld. Hadde vi kommet så langt som å være samboere og jeg hadde fått plastisk kirurgi i gave.... Åhåhåhå. Åhneida du.
Gjest BethD Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 For det første så er dette dine tanker ikke hans, som du selv presiserer mtp at han ikke har gitt deg noen grunn til å tenke at du ikke er god nok..For det andre ,så dater han DEG ikke sant..? Så han må jo tydeligvis synes du er god nok..:)
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 For det første så er dette dine tanker ikke hans, som du selv presiserer mtp at han ikke har gitt deg noen grunn til å tenke at du ikke er god nok..For det andre ,så dater han DEG ikke sant..? Så han må jo tydeligvis synes du er god nok..:)Jeg er helt enig i det, han har ikke gjort noe galt/feil Anonymkode: 69b9e...bce
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Hell no! Hadde dumpa han asap. Orker ikke ha en fyr hvor jeg må være on top for han, og ikke kunne slappe av feks. uten sminke, i joggedress på en søndagskveld. Hadde vi kommet så langt som å være samboere og jeg hadde fått plastisk kirurgi i gave.... Åhåhåhå. Åhneida du.Vet ikke om han hinta til meg med kirurgien asså, kan være jeg over analyserer men er enig i poenget ditt ellers Anonymkode: 69b9e...bce
Gjest BethD Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Jeg er helt enig i det, han har ikke gjort noe galt/feil Anonymkode: 69b9e...bceFortsett å date han og sett heller pris på at han er kjekk og at dere har det fint sammen Drit i det andre, du merker fort nok om han er såpass shallow at han ikke har noe annet enn utseende gående for seg.Om han har dybde og karakter , så tenker han nok lengre enn utseende ditt, og dette er sikkert bare noe du tenker nå i begynnelsen..:)
Summers Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Om du allerede nå tenker at du ikke har tenkt til å hold deg attraktiv for han så er det kanskje ikke liv laga. 1
Gjest Minesveiper Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Du burde finne ut hvor utseendefiksert han er i forhold til damer. En ting er at han er utseende fiksert når det kommer til han selv, men dersom han er typen som kommer med kommentarer om kroppen din og sånt burde du skygge unna. Slike menn er veldig destrurende å være sammen med. Jeg har en venninne nå som sliter veldig fordi eksen hennes var en dritt av en type som klagde på vekten hennes. Hun har det kjempe tøft nå.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Om du allerede nå tenker at du ikke har tenkt til å hold deg attraktiv for han så er det kanskje ikke liv laga.Selvfølgelig måtte du tolke det sånn. Ærlig talt, hun har ikke sagt noe om det, så slutt å vri det over på henne. Dessuten er ikke damer til for å hele tiden holde seg attraktiv for mannen. Når en er i et fast, langvarig forhold, må det jammen være lov å ikke være stivpynta, sminka og høytidelig 24/7. Anonymkode: 5c5e7...45c 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #10 Skrevet 3. november 2015 Om du allerede nå tenker at du ikke har tenkt til å hold deg attraktiv for han så er det kanskje ikke liv laga.Dette er ikke noe forsøk på personangrep eller noe sånt, men har du noensinne vært i et forhold? du virker så uerfaren her på forumet når det gjelder forhold, men du er alikevel veldig aktiv med mye sterke meninger. Anonymkode: 3f5da...38e 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #11 Skrevet 4. november 2015 Hei!Dater en mann for tiden som er veldig kjekk og har mange muligheter på damefronten. Han er 25 og jeg er 24. Vi har det hyggelig og jeg liker han godt, men han er veldig opptatt av utseende. Han trener mye selv og er opptatt av å ha flott kropp. Jeg føler også at det er veldig viktig for han at damene han dater ser bra ut og han har tidligere datet veldig pene damer. Jeg merker at jeg hele tiden føler jeg må se bra nok ut og er redd for at han vil miste interessen hvis jeg ikke lenger lever opp til kravene. Han har aldri sagt at han har spesielle eller høye krav, men han snakker mye om kropp og utseende og har tidligere spurt meg hva jeg hadde tenkt om en kjæreste hadde gitt meg plastisk kirurgi i gave, da en kompis av han ga det til dama. Jeg er vel også litt usikker på om han egentlig liker meg for den jeg er, selv om utseendet skulle forandres. For eksempel hvis jeg hadde blir gravid i fremtiden og kroppen hadde blitt endret, så er jeg redd han ikke ville ha hatt meg lenger/villet at jeg skulle fikse det. Eller at han heller vil ha en yngre vakrere dame om 10 år. Jeg vet ikke om jeg burde gå videre med han. noen tanker? Anonymkode: 69b9e...bceNei gi deg, må ikke tenke sånt. Her er det vel lite som tyder på at han er overfladisk - many levels deep er jeg sikker på. Så spennende med en fyr som alle andre også vil ha da? Anonymkode: 4e555...933
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #12 Skrevet 6. november 2015 Han sa selvfolgelig det med plastis kirurgi for aa sjekke mulighetene for operasjon paa TS en dag! Hadde aldri orket en saa shallow mann. Dump og Finn en ekte mann . Anonymkode: f0a3a...8d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå