Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

I år skal jeg virkelig pynte til jul og sørge for at alle som kommer innom her får kjenne på den gode julefølelsen :) 

Jeg selv er vokst opp med en mor som alltid har vært flink til å pynte til jul, og jeg setter derfor veldig stor pris på å selv pynte til jul. 

Så da tenkte jeg å starte en julepyntetråd, hvor vi kan legge ut julepynt vi liker godt, har kjøpt eller ønsker oss  :)

Jeg kan starte med å legge ut litt bilder av pynteting jeg skal få inn i hus iløpet av november

Håndhånkle:

5638f715dbc3e_godjulhndkle.thumb.png.6e8

Kaffekopp:

godjulkopp.thumb.jpg.942a7d55c103acd38e7

Fleecepledd:

fleecepledd_jul.thumb.jpg.359f18b4b4ecba

Julepingviner :laugh: :

julepingvin.thumb.jpg.2387ef3b0be7b110ae

Litt forskjellige puter (her har jeg ikke bestemt meg helt enda): 

julepyntepute.thumb.jpg.e54a31b87b0545b0

5638f78c95474_rdtputetrekk.thumb.JPG.8e1

god_jul_pute.thumb.jpg.136d744f1f5f81184

letitsnowputetrekk.thumb.JPG.e23879ae562

Og så noen søte figurer: 

nissefar.thumb.jpg.3c6d7484773f9a61dc651

nisseguttliggende.thumb.jpg.445172d8611b

nisseharry.thumb.jpg.5847dbe6f36bb40ac17

nissejenteung.thumb.jpg.91283ab492c3b3b4

nissemor.thumb.jpg.41e8f0260bf388a88384d

Gleder meg som et lite barn til julen nå :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De pingvinene var jo helt nydelige!!😄

Hvor fant du dem?

• Liker 1
Skrevet

Haha, pingvinene var morsomme^^, Nå fikk jeg lyst å lage sånne i filt og gi bort, kanskje snømenn og:D Men når folk nå begynner å pynte til jul, kan dere ikke ta bilder og legge ut?:) *student på hybel uten plass til julepynt*

Anonymkode: 7f06c...4ec

Skrevet

Jeg liker egentlig ikke julen, men jeg elsker å pynte til jul! I år vet jeg ikke om jeg får pyntet, vi venter på å få flyttet I nytt hus så er usikre på om det blir julepynt eller ikke. Flytter vi før starten av desember så blir det pynting i det nye huset og flytter vi i januar så blir det pynting her vi bor nå, men blir det til flytting midt i mellom så blir det ikke noe gitt :P 

Skrevet

De pingvinene var jo helt nydelige!!😄

Hvor fant du dem?

De fant jeg på Nille :) Neste gang skal jeg skrive under alle bildene hvor jeg fant det! :tongue:

Haha, pingvinene var morsomme^^, Nå fikk jeg lyst å lage sånne i filt og gi bort, kanskje snømenn og:D Men når folk nå begynner å pynte til jul, kan dere ikke ta bilder og legge ut?:) *student på hybel uten plass til julepynt*

Anonymkode: 7f06c...4ec

Jeg kommer nok til å ta noen bilder når jeg har fått pyntet, så håper jeg at flere slenger seg på :) 

Jeg liker egentlig ikke julen, men jeg elsker å pynte til jul! I år vet jeg ikke om jeg får pyntet, vi venter på å få flyttet I nytt hus så er usikre på om det blir julepynt eller ikke. Flytter vi før starten av desember så blir det pynting i det nye huset og flytter vi i januar så blir det pynting her vi bor nå, men blir det til flytting midt i mellom så blir det ikke noe gitt :P 

Jeg eeeelsker julen! Da kan jeg bake masse, lage masse god mat og arrangere juleverksted, pynte og få det koselig og fint i huset. :biggrin::tree: 

Krysser fingrene for at du får flyttet inn i nytt hus før desember, jeg! Tenk så koselig med helt nytt julepyntet hjem :) 

• Liker 1
Skrevet

De fant jeg på Nille :) Neste gang skal jeg skrive under alle bildene hvor jeg fant det! :tongue:

Jeg kommer nok til å ta noen bilder når jeg har fått pyntet, så håper jeg at flere slenger seg på :) 

Jeg eeeelsker julen! Da kan jeg bake masse, lage masse god mat og arrangere juleverksted, pynte og få det koselig og fint i huset. :biggrin::tree: 

Krysser fingrene for at du får flyttet inn i nytt hus før desember, jeg! Tenk så koselig med helt nytt julepyntet hjem :) 

Vel, jeg er ikke noe glad i julemat heller jeg. Og julen bringer veldig mange dårlige minner, mistet tre nære slektninger I desember opp igjennom, senest min far ifjor..

Men som sagt, jeg elsker å pynte til jul da, er ganske mange hakk over normalt interessert i interiør og styling, så da liker jeg alle muligheter til å pynte :)

Skrevet

Vel, jeg er ikke noe glad i julemat heller jeg. Og julen bringer veldig mange dårlige minner, mistet tre nære slektninger I desember opp igjennom, senest min far ifjor..

Men som sagt, jeg elsker å pynte til jul da, er ganske mange hakk over normalt interessert i interiør og styling, så da liker jeg alle muligheter til å pynte :)

Aaa.. Da forstår jeg. :klem: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...