vegasus Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Hei! I år skal jeg virkelig pynte til jul og sørge for at alle som kommer innom her får kjenne på den gode julefølelsen Jeg selv er vokst opp med en mor som alltid har vært flink til å pynte til jul, og jeg setter derfor veldig stor pris på å selv pynte til jul. Så da tenkte jeg å starte en julepyntetråd, hvor vi kan legge ut julepynt vi liker godt, har kjøpt eller ønsker oss Jeg kan starte med å legge ut litt bilder av pynteting jeg skal få inn i hus iløpet av novemberHåndhånkle: Kaffekopp: Fleecepledd: Julepingviner :Litt forskjellige puter (her har jeg ikke bestemt meg helt enda): Og så noen søte figurer: Gleder meg som et lite barn til julen nå
tentaclemaiden Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 De pingvinene var jo helt nydelige!!😄Hvor fant du dem? 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Haha, pingvinene var morsomme^^, Nå fikk jeg lyst å lage sånne i filt og gi bort, kanskje snømenn og:D Men når folk nå begynner å pynte til jul, kan dere ikke ta bilder og legge ut?:) *student på hybel uten plass til julepynt* Anonymkode: 7f06c...4ec
Birdo Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Jeg liker egentlig ikke julen, men jeg elsker å pynte til jul! I år vet jeg ikke om jeg får pyntet, vi venter på å få flyttet I nytt hus så er usikre på om det blir julepynt eller ikke. Flytter vi før starten av desember så blir det pynting i det nye huset og flytter vi i januar så blir det pynting her vi bor nå, men blir det til flytting midt i mellom så blir det ikke noe gitt
vegasus Skrevet 5. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2015 De pingvinene var jo helt nydelige!!😄Hvor fant du dem?De fant jeg på Nille Neste gang skal jeg skrive under alle bildene hvor jeg fant det! Haha, pingvinene var morsomme^^, Nå fikk jeg lyst å lage sånne i filt og gi bort, kanskje snømenn og:D Men når folk nå begynner å pynte til jul, kan dere ikke ta bilder og legge ut?:) *student på hybel uten plass til julepynt*Anonymkode: 7f06c...4ecJeg kommer nok til å ta noen bilder når jeg har fått pyntet, så håper jeg at flere slenger seg på Jeg liker egentlig ikke julen, men jeg elsker å pynte til jul! I år vet jeg ikke om jeg får pyntet, vi venter på å få flyttet I nytt hus så er usikre på om det blir julepynt eller ikke. Flytter vi før starten av desember så blir det pynting i det nye huset og flytter vi i januar så blir det pynting her vi bor nå, men blir det til flytting midt i mellom så blir det ikke noe gitt Jeg eeeelsker julen! Da kan jeg bake masse, lage masse god mat og arrangere juleverksted, pynte og få det koselig og fint i huset. Krysser fingrene for at du får flyttet inn i nytt hus før desember, jeg! Tenk så koselig med helt nytt julepyntet hjem 1
Birdo Skrevet 5. november 2015 #6 Skrevet 5. november 2015 De fant jeg på Nille Neste gang skal jeg skrive under alle bildene hvor jeg fant det! Jeg kommer nok til å ta noen bilder når jeg har fått pyntet, så håper jeg at flere slenger seg på Jeg eeeelsker julen! Da kan jeg bake masse, lage masse god mat og arrangere juleverksted, pynte og få det koselig og fint i huset. Krysser fingrene for at du får flyttet inn i nytt hus før desember, jeg! Tenk så koselig med helt nytt julepyntet hjem Vel, jeg er ikke noe glad i julemat heller jeg. Og julen bringer veldig mange dårlige minner, mistet tre nære slektninger I desember opp igjennom, senest min far ifjor..Men som sagt, jeg elsker å pynte til jul da, er ganske mange hakk over normalt interessert i interiør og styling, så da liker jeg alle muligheter til å pynte
vegasus Skrevet 5. november 2015 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2015 Vel, jeg er ikke noe glad i julemat heller jeg. Og julen bringer veldig mange dårlige minner, mistet tre nære slektninger I desember opp igjennom, senest min far ifjor..Men som sagt, jeg elsker å pynte til jul da, er ganske mange hakk over normalt interessert i interiør og styling, så da liker jeg alle muligheter til å pynte Aaa.. Da forstår jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå