Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klar for nye episoder. Kjedelig når de sender episoder som nesten akkurat har blitt sendt :roll:

Noen som vet når de starter på ny sesong?

Videoannonse
Annonse
Gjest Genevieve
Skrevet

TV2 starter ikke opp en "ny sesong". De skal sende de siste episodene av sesong 10 fra oktober og frem mot Jul.

Skrevet

Neste tirsdag begynner de nye episodene, -og siste sesong av Friends på TV2 :danse: Jeg gleder meg kjempemasse!!

Skrevet
Neste tirsdag begynner de nye episodene' date=' -og siste sesong av Friends på TV2 :danse: Jeg gleder meg kjempemasse!![/quote']

ENDELIG :-)

Gjest Genevieve
Skrevet
Neste tirsdag begynner de nye episodene' date=' -og siste sesong av Friends på TV2 :danse: Jeg gleder meg kjempemasse!![/quote']

Du har veldig lite å glede deg til egentlig. De siste episodene er preget av mye føleri, grining og halve morsomheter. Den aller siste episoden er meget skuffende. de skulle avsluttet med humor, snert og varme. Ikke grining, grining og enda mer grining.

Skrevet

Vel, jeg gleder meg kjempemasse til å avgjøre om det er bra eller ikke selv :wink:

Skrevet

Vet du hva? Jeg gleder meg for det! Kan faktisk være litt gøy å grine, også... Og alle har vi vel lest sider opp og sider ned om den aller siste episoden, uten at det tar gleden bort for det... Jeg er HELT sikker på at jeg får mange hyggelige tirsdagskvelder fremover med Friends, både latter og tårer hører vel hjemme i en slik serie :wink: ...

Skrevet

Jeg synes de siste episodene var utrolig rørende..og samtidig underholdende. Den aller siste synes jeg ble så "snau"...men grining ble det..følte virkelig at nå tar jeg farvel med ungdomstiden min..har jo "vokst opp" med denne serien...så det var virkelig vemodig ja!! Gled dere masse...:Nikke:

Skrevet

Men la oss nå få se og vurdere sette selv da. Jeg gleder meg til å se dem.

Skrevet
Men la oss nå få se og vurdere sette selv da. Jeg gleder meg til å se dem.

:Nikke:

Gjest lilletroll
Skrevet

ENDELIG! Er SÅ lei av å se de samme episodene om igjen og om igjen....

Skrevet
Du har veldig lite å glede deg til egentlig.

Åja, du er en sånn en, en liten gledesdreper. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...