Gå til innhold

Gjennomsiktig treningstights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere jenter/damer klar over at den treningstightsen dere kjøper er gjennomsiktig? Hver gang jeg går på treningssenteret ser jeg en eller flere jenter/damer som har på seg tights som er gjennomsiktige. Noen ganger finner disse jentene ut at de skal ta øvelser som knebøy og stiller seg rett framfor meg. Da er det vanskelig å la vær å se. Det er ikke alltid disse jentene en gang har på seg undertøy. Dette lar da lite igjen til fantasien. Dette er ikke snakk om bare unge jenter/damer, men også damer oppi 30-40 årsalderen. Det er fint at damene ønsker å kle seg bra på treningssenteret, men jeg tenker det kan være greit å være klare over hvilke signaler dere sender ut. 

Dette høres nærmeste ut som jeg klager, men det er ikke hensikten. Ønsker bare å informere disse jentene/damene. 

Tenker det kan være greit å prøve ut treningstighetsen og gjøre noen bøye/tøye bevegelser framfor et speil før man kjøper dem. 2XU er enn populære treningstights og den ser jeg ofte er gjennomsiktig. 

Anonymkode: ebb38...821

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenter er jo ikke opptatt av klær og hvordan de tar seg ut i dem, så at disse plaggene er gjennomsiktige, aner de nok ingenting om. At de heller ikke tar på seg undertøy, er sikkert bare en forglemmelse. Fort gjort!

Skrevet

Jeg har alltid klaget på de x et eller annet tightsene som alle bruker, både fordi jeg hater ting som folk bare må ha fordi det er mote, og fordi de er så ekstremt gjennomsiktige :fnise: hvordan kan de ikke legge merke til det selv liksom!! 

Men en dag på treningssenteret med min samboer som kommenterer jeg lavt om en jente der som hadde helt ekstremt gjennomsiktig tights. Altså man kunne se hvilken farge og mønster trusen hennes var og ja. Men samboeren min så det ikke, så jeg sa han måtte se når hun bøyde seg ned slik, så viste jeg bevegelsen selv, og da så samboeren min det, men det var vist ikke bare hun jenta som var gjennomsiktig!!! :bond: og jeg har brukt denne tightsen i 4 år!! Forhåpentlgivis har den blitt gjennomsiktig med årene grunnet slitasje, og ikke i 4 år.  Jeg tror nok veldig mange ikke er klar over det :flau:

Anonymkode: 4b93e...58a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...