AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #41 Skrevet 3. november 2015 Jeg visste jeg var gal altså...Ikke gammel riktig enda, men gal...Ja...Skal jeg hjule deg med hjulvispen? ;DJeg har bare en vanlig visp i tillegg til skoskje. Regner med at jeg er klar for enten innleggelse på psykiatrisk avdeling, eller sykehjem. Kanskje jeg heller burde søke meg inn begge plasser...? Anonymkode: 5cb07...1a3
Worcy Skrevet 3. november 2015 #42 Skrevet 3. november 2015 Tuller du nå? BRYR du deg om det? Jeg er ei 19 år gammel jente og bruker det, gull verdt :-)Kan skåne deg for dårlig rygg.
Jolene Skrevet 3. november 2015 #44 Skrevet 3. november 2015 Jeg er i slutten av 20-årene og bruker skohorn. Det har da ingenting med alder å gjøre TS
doktorproktor Skrevet 3. november 2015 #45 Skrevet 3. november 2015 Datteren min på fire år bruker skoskje, hun sliter ikke med ryggen. Trodde det var helt normalt.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #46 Skrevet 3. november 2015 Å lese denne tråden er som å være tilbake på grunnskolen.. "Det heter ikke skoskje det heter skohorn for det er det jeg sier!" Anonymkode: 48196...b61 3
Chizue Skrevet 3. november 2015 #47 Skrevet 3. november 2015 Jeg har bare en vanlig visp i tillegg til skoskje. Regner med at jeg er klar for enten innleggelse på psykiatrisk avdeling, eller sykehjem. Kanskje jeg heller burde søke meg inn begge plasser...?Anonymkode: 5cb07...1a3Sjekk deg inn på nærmeste galehus, det virker som om det er der de fleste av oss hører hjemme...Så får bare de her A4 menneskene styre med sitt.. x)
Rotemor Skrevet 3. november 2015 #48 Skrevet 3. november 2015 Jeg kjente en mann som brukte skohorn.......Han er død nå. 3
Jolene Skrevet 3. november 2015 #49 Skrevet 3. november 2015 Jeg kjente en mann som brukte skohorn.......Han er død nå. Dagens! 1
Solstek Skrevet 4. november 2015 #50 Skrevet 4. november 2015 Herregud altså. Har datet en fyr en stund nå, og var for føste gang hjemme hos han og hadde sex i går. Da oppdaget jeg at han bruker skoskje! Noe så usexy, og jeg kjente at jeg mistet tenninga totalt. Dette er jo noe gamle folk med dårlig rygg bruker, ikke en 26-åring som skal være i sin beste alder. Han har ikke sagt noe til meg om dårlig rygg eller dårlige helse, og jeg er bekymret for at han har dårlig rygg, noe som selvsagt vil påvirke mitt valg om å satse på et forhold med han. For meg er aktivitet og trening viktig, og da passer det dårlig med kjæreste med dårlig rygg.Er det vanlig med skoskje hos så unge??Anonymkode: 95a2d...8eaMulig han ter som en "gamling" med skoskjeen sin, i dine øyne, men du derimot virker som du er.. ca 13-14? Kanskje yngre også. Hahah skoskje.Kanskje litt off-topic, men hvor kommer babyer fra?
Ginny Skrevet 5. november 2015 #51 Skrevet 5. november 2015 Bare to? Jeg har ett langt, stilrent i stål fra Menu som henger pent i en egen holder på veggen, ett billig og praktisk langt ett i blå plast, ett lite sammenleggbart i metall og opptil flere små kjekke i plastikk med reklametrykk, passe til å putte i lomma. Og så sa jeg at jeg kaller det skohorn. Jeg kaller det nok skojern like ofte, når jeg tenker etter. Men skoskje var altså nytt for meg. Og til deg som sier det ikke er verken et horn eller et jern: Det er jo ikke en skje heller? Men de har nok vært laget av både horn og jern før i tiden, før plastikken gjorde sitt inntog. (Takk til TS, som lager en så opplagt trolletråd som blir så underholdende! )Anonymkode: ebe9f...40dDa er jo du selve definisjonen på inaktiv Skoskje kalles det her, selv om jeg har hørt skohorn. Men skojern var nytt
Gjest Minesveiper Skrevet 5. november 2015 #52 Skrevet 5. november 2015 Et hus som ikke har skoskje burde skaffe seg det.. Kjøper alltid det i innflytningsgave
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #53 Skrevet 5. november 2015 Helt seriøst??! Anonymkode: 8faf4...d1c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #54 Skrevet 5. november 2015 Kan vi snakke mer om hvordan TS egentlig bare nevner denne skoskjeen i forbindelse med sex? Altså, hvis han måte bruke skjea for å få den inn, så kan jeg skjønne at det er turn-off. Anonymkode: ebd2d...ef7
Ginny Skrevet 5. november 2015 #55 Skrevet 5. november 2015 Kan vi snakke mer om hvordan TS egentlig bare nevner denne skoskjeen i forbindelse med sex? Altså, hvis han måte bruke skjea for å få den inn, så kan jeg skjønne at det er turn-off.Anonymkode: ebd2d...ef7Det har du jammen rett i! Jeg vet faktisk ikke hvordan jeg hadde reagert hvis mannen måtte bruke skoskje for å få den inn. Jeg tror kanskje jeg hadde begynt å le Eventuelt gitt han en kort innføring i glidemiddel, hvis det var problemet
Claudia Skrevet 5. november 2015 #56 Skrevet 5. november 2015 Herregud altså. Har datet en fyr en stund nå, og var for føste gang hjemme hos han og hadde sex i går. Da oppdaget jeg at han bruker skoskje! Noe så usexy, og jeg kjente at jeg mistet tenninga totalt. Dette er jo noe gamle folk med dårlig rygg bruker, ikke en 26-åring som skal være i sin beste alder. Han har ikke sagt noe til meg om dårlig rygg eller dårlige helse, og jeg er bekymret for at han har dårlig rygg, noe som selvsagt vil påvirke mitt valg om å satse på et forhold med han. For meg er aktivitet og trening viktig, og da passer det dårlig med kjæreste med dårlig rygg.Er det vanlig med skoskje hos så unge??Anonymkode: 95a2d...8ea
Cuntzilla Skrevet 5. november 2015 #58 Skrevet 5. november 2015 Eksen min klagde på at jeg ikke hadde skohorn, han brukte det for å komme ned i de dyrebare italienske skinnskoene sine uten å ødelegge hælen.Så jeg kjøpte nå et da, for hans skyld.Nå elsker jeg skohornet mitt og skjønner ikke hvorfor jeg har levd uten.
Alja Skrevet 5. november 2015 #59 Skrevet 5. november 2015 Vet du... Jeg begynte å bruke skoskje for noen mnd siden. Livet mitt har blitt et helt nytt et. TOMMEL OPP FOR SKOSKJE!!!! 1
fjellogvidde Skrevet 5. november 2015 #60 Skrevet 5. november 2015 Har hengende skohorn i gangen, klar til bruk. Helt uten å skamme meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå