Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da har jeg lært to nye ord i dag: skoskje og skohorn. Her jeg bor sier vi skojern. Skojernbruk er helt klart turn-off, og enda verre blir det når man kaller redskapet for skoskje. Jern er i det minste litt mer mandig :fnise: Noen dealbreaker er det dog ikke, og jeg ser litt annerledes på det om man trenger det pga. skade eller høy alder.

Jeg er så "heldig" at jeg har to skojern som jeg har fått i gave. Bruker dem aldri selv, men mamma og en venninne av meg var lei av å ikke få på seg skoene når de kom på besøk. Selv mener jeg det er noe galt med skotøyet deres, hvis de ikke får det på seg uten hjelp. Nå høres det sikkert ut som om dette er noe jeg tenker mye på i hverdagen, men det er det ikke, altså ;)

Jeg sier også det! Ble litt forvirra av ordbruken her, for følte ingen av de var naturlig for meg å bruke. Og så kommer du og sier skojern :fnise:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, lært nye ord jeg også - der jeg er fra sier vi skojern. 

Anonymkode: e41ff...5e4

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Herregud, så infantil du er TS. Det er et helt vanlig redskap å bruke, man trenger slett ikke ha dårlig rygg for å ha nytte av det. Om noen skulle trekke seg fra opplegget deres, ville jeg tippet det var daten din.

• Liker 2
Skrevet

Er det skohorn du mener? I så fall er det helt normalt å bruke.

Anonymkode: ba86c...a13

Skrevet

Dette minner meg om en annen legendarisk tråd, der daten hadde brukt forskjellig trekk på pute og dyne. Vedkommende var derfor ikke noe å ha på.

Det skakke væra lett..

• Liker 5
Skrevet

Trollhorn, Trollskje samme greien...

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg skal sjekke kjøkkenskuffene hos min neste dait. Finner jeg en hjulvisp oppi der, blir det dumping tvert. Hjulvisper er bare noe eldre og/eller gale mennesker bruker.

• Liker 6
Skrevet

Haha, jeg har to, hva i all verden sier det om aktivitetsnivået her i huset da? :P 

Gjest Glidelås
Skrevet

Jeg elsker skohorn! Er fremdeles trist over at min brakk. Plastikk var ikke særlig praktisk for min del.

Gjest Spiderman
Skrevet

Skojern blir det kalt hos meg. Mer dealbraker å ha fordommer mot en så genial oppfinnelse.  

Mennesker kommer og går, men skojernet blir hos meg for alltid :hjerte:

Skrevet

Tror jeg skal sjekke kjøkkenskuffene hos min neste dait. Finner jeg en hjulvisp oppi der, blir det dumping tvert. Hjulvisper er bare noe eldre og/eller gale mennesker bruker.

Jeg visste jeg var gal altså...Ikke gammel riktig enda, men gal...Ja...Skal jeg hjule deg med hjulvispen? ;D

• Liker 3
Skrevet

Haha, jeg har to, hva i all verden sier det om aktivitetsnivået her i huset da? :P 

Bare to? :troest: Jeg har ett langt, stilrent i stål fra Menu som henger pent i en egen holder på veggen, ett billig og praktisk langt ett i blå plast, ett lite sammenleggbart i metall og opptil flere små kjekke i plastikk med reklametrykk, passe til å putte i lomma. 

Og så sa jeg at jeg kaller det skohorn. Jeg kaller det nok skojern like ofte, når jeg tenker etter. Men skoskje var altså nytt for meg. 

Og til deg som sier det ikke er verken et horn eller et jern: Det er jo ikke en skje heller? Men de har nok vært laget av både horn og jern før i tiden, før plastikken gjorde sitt inntog. :) 

(Takk til TS, som lager en så opplagt trolletråd som blir så underholdende! :) )

Anonymkode: ebe9f...40d

Skrevet

Alle må ha skjoskje. I metall. Folk som ikke har det er mangelfullt utviklet. 

• Liker 1
Skrevet

Har huset fullt av skohorn og tar alltid med meg et når jeg skal på besøk. Av den enkle grunn at jeg ikke vil ødelegge verken fingre eller sko. Ryggen min derimot, funker helt flott.

• Liker 1
Skrevet

Brukte han skohornet når han skulle penetrere deg fordi han er så stor? Skjønte ikke helt det der med at det var så usexy, jeg. Er det bare jeg som er trøtt, eller? Usexy med skohorn hvor da?? :sprettoy:

Anonymkode: 46df1...7b7

• Liker 1
Skrevet

Jeg visste jeg var gal altså...Ikke gammel riktig enda, men gal...Ja...Skal jeg hjule deg med hjulvispen? ;D

Jeg visste du var en hjulvispens venn! :overrasket:

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker skohorn! Er fremdeles trist over at min brakk. Plastikk var ikke særlig praktisk for min del.

Det er derfor du må kjøpe skoJERN. De brekker aldri, men vær obs på at det kan være såpass turn-off at forholdet kan gå istykker, da ;)

Skrevet

Å hjelpes. Det var nå noe å henge seg opp i også... :rolleyes: :murvegg:

Anonymkode: 5cb07...1a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...