AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Herregud altså. Har datet en fyr en stund nå, og var for føste gang hjemme hos han og hadde sex i går. Da oppdaget jeg at han bruker skoskje! Noe så usexy, og jeg kjente at jeg mistet tenninga totalt. Dette er jo noe gamle folk med dårlig rygg bruker, ikke en 26-åring som skal være i sin beste alder. Han har ikke sagt noe til meg om dårlig rygg eller dårlige helse, og jeg er bekymret for at han har dårlig rygg, noe som selvsagt vil påvirke mitt valg om å satse på et forhold med han. For meg er aktivitet og trening viktig, og da passer det dårlig med kjæreste med dårlig rygg.Er det vanlig med skoskje hos så unge?? Anonymkode: 95a2d...8ea 2
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 (endret) . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Shai Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Jeg er yngre enn daten din, og jeg bruker skoskje. Det er for at jeg skal slippe å krølle hælen på skoen, i tillegg til at jeg får øm hud på knokene hvis jeg skal drive å dra på meg skoen med fingeren. Personlig synes jeg at du kanskje overreagerer litt, jeg kjenner mange mye yngre som bruker skoskje. Selv små barn gjør vel det hvis det er vanskelige sko. 40
melatonin Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Noen bruker det for å ikke tråkke ned kanten på skoen bak. Så du han bruke den da? Kanskje han har den for han har besteforeldre på besøk innimellom. Men uansett tullete å kaste bort noe som kan bli bra på hvordan han velger å ha på seg skoa. .. 10
Arabella Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Herregud altså. Har datet en fyr en stund nå, og var for føste gang hjemme hos han og hadde sex i går. Da oppdaget jeg at han bruker skoskje! Noe så usexy, og jeg kjente at jeg mistet tenninga totalt. Dette er jo noe gamle folk med dårlig rygg bruker, ikke en 26-åring som skal være i sin beste alder. Han har ikke sagt noe til meg om dårlig rygg eller dårlige helse, og jeg er bekymret for at han har dårlig rygg, noe som selvsagt vil påvirke mitt valg om å satse på et forhold med han. For meg er aktivitet og trening viktig, og da passer det dårlig med kjæreste med dårlig rygg.Er det vanlig med skoskje hos så unge??Anonymkode: 95a2d...8eaEr det slike du mener?Bilder av skohorn 8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Herregud altså. Har datet en fyr en stund nå, og var for føste gang hjemme hos han og hadde sex i går. Da oppdaget jeg at han bruker skoskje! Noe så usexy, og jeg kjente at jeg mistet tenninga totalt. Dette er jo noe gamle folk med dårlig rygg bruker, ikke en 26-åring som skal være i sin beste alder. Han har ikke sagt noe til meg om dårlig rygg eller dårlige helse, og jeg er bekymret for at han har dårlig rygg, noe som selvsagt vil påvirke mitt valg om å satse på et forhold med han. For meg er aktivitet og trening viktig, og da passer det dårlig med kjæreste med dårlig rygg.Er det vanlig med skoskje hos så unge??Anonymkode: 95a2d...8ea Det er vanlig hos de som ikke liker å ødelegge skoene sine, i alle fall. Og så er det vanlig hos de som gir blaffen i skoene, men er for late til å knyte lissene hver gang de tar på seg skoene. Ingen av disse tingene har noe med alder å gjøre. Anonymkode: ebe9f...40d 26
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 (endret) . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Og så stusser jeg på ordet "skoskje". For meg heter det skohorn, men man lærer noe nytt hver dag. Anonymkode: ebe9f...40d 22
nordlending Skrevet 3. november 2015 #10 Skrevet 3. november 2015 Skoskje er jo en utrolig praktisk ting. Dealbreaker? Eh, nei... 6
Munchlax Skrevet 3. november 2015 #11 Skrevet 3. november 2015 Jeg er hvert øyeblikk 25 år, og jeg bruker også skohorn. Skjønner liksom ikke helt problemet med det. Ikke alle som ønsker å tråkke ned bakdelen på skoen eller som vil knekke/mose pekefingeren. Mye mer praktisk med skohorn da. Jeg er også av den typen som kjøper flere rimlige på IKEA og henger dem igjen hos folk som ikke har. 18
Mis(s)Understood Skrevet 3. november 2015 #13 Skrevet 3. november 2015 (endret) Og så stusser jeg på ordet "skoskje". For meg heter det skohorn, men man lærer noe nytt hver dag. Anonymkode: ebe9f...40dFlere steder i landet heter det skoskje, andre steder sier vi skohorn.Skoskje er ganske beskrivende synes jeg, - selv om jeg sier skohorn. Så til TS; Dump ham ! Om han bruker skohorn/skoskje så er han truende til å pusse skoene sine også ! Endret 3. november 2015 av Mis(s)Understood 6
minister-mio Skrevet 3. november 2015 #14 Skrevet 3. november 2015 personlig hadde jeg hatt større problemer med at daten kalte skohorn for 'skoskje' 28
drue Skrevet 3. november 2015 #15 Skrevet 3. november 2015 Da er jeg sykt usexy selv. Elsker skohornet mitt! 6
Antlers Skrevet 3. november 2015 #16 Skrevet 3. november 2015 Da har jeg lært to nye ord i dag: skoskje og skohorn. Her jeg bor sier vi skojern. Skojernbruk er helt klart turn-off, og enda verre blir det når man kaller redskapet for skoskje. Jern er i det minste litt mer mandig Noen dealbreaker er det dog ikke, og jeg ser litt annerledes på det om man trenger det pga. skade eller høy alder.Jeg er så "heldig" at jeg har to skojern som jeg har fått i gave. Bruker dem aldri selv, men mamma og en venninne av meg var lei av å ikke få på seg skoene når de kom på besøk. Selv mener jeg det er noe galt med skotøyet deres, hvis de ikke får det på seg uten hjelp. Nå høres det sikkert ut som om dette er noe jeg tenker mye på i hverdagen, men det er det ikke, altså
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #17 Skrevet 3. november 2015 Er det slike du mener?Bilder av skohorn Hvorfor søkte du ikke på skoskje? Samme bilder der Anonymkode: b1b03...b38 9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #18 Skrevet 3. november 2015 Flere steder i landet heter det skoskje, andre steder sier vi skohorn.Skoskje er ganske beskrivende synes jeg, - selv om jeg sier skohorn. Så til TS; Dump ham ! Om han bruker skohorn/skoskje så er han truende til å pusse skoene sine også ! Ikke sant? Det er ikke et horn Anonymkode: b1b03...b38 7
Ruskemor Skrevet 3. november 2015 #19 Skrevet 3. november 2015 Jeg bruker skoskje for å ungå å ødelegge skoene min. Og jeg er 23 år. Min søster som er yngre enn meg og bruker også skoskje. Godt vi begge har kjærester som syntes det er sykt sexy at vu bruker skoskje, faktisk så sexy at de selv bruker skoskje :D Men så sliter vi begge søstrene med vonde rygger, vonde knær, vonde hender.. ja generelll litt dårlige kropper på oss 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå