AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Har du prøvd dogging før? Tilfeldig sex utendørs. I skog, mark, eller på nudiststrand? Hvor foregår dette? Anonymkode: 79bfa...046
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Nei men vet det foregår mye i skogen ved sognsvann endeholdeplassen med tbanen, ofte er bilene på parkeringsplassen der kun ute på dogging jakt. Fikk forespørsel om det en gang av en jeg hadde møtt på byen, vi sendte mye meldinger og plutselig spurte han om jeg likte dogging. Jeg svarte han aldri igjen, for sært for meg. Anonymkode: 04c3f...a3d 1
Gjest supernova_87 Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Jeg tror ikke "tilfeldig sex utendørs" er riktig definisjon på dogging. Jeg ble litt satt ut da jeg leste AB a3d over meg her som mente at "tilfeldig utendørs-sex" var "for sært for meg", jeg tenkte: "hæææ, sex i det fri er jo superdigg!". Dogging er sex utendørs der andre kan se på, og nettopp det at andre ser på er poenget, gjerne sex med fremmede og mer enn 2 personer. Greit å være litt tydelig i HI når du skriver om noe som ikke er så kjent. (Var ikke det for meg i alle fall.)
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 Dogging vil si at man avtaler å møtes for tilfeldig sex. Det kan foregå overalt utendørs, men det mest vanlige er faktisk i eller ved en bil, på en øde vei eller i et parkeringshus etc. Man avtaler møte, man treffes og "går rett på sak". Man har sex med en vilt fremmed, uten å snakke med ha og uten å utveksle personlig informasjon. Tøm og røm.For å delta på dogging må man ha tilgang til steder på nettet som formidler slik, f.eks. club4. Jeg har aldri gjort dette, men innrømmer at det pirrer meg, og høres voldstomt deilig ut.Her er et eksempel på hvordan det foregår: www.club4.no/index.php/afrodisiabilledgalleri/9-artikler/25-dogging Anonymkode: ee7ec...66f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå