Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hjertesukk
Skrevet

Hei! Nå har syklusen min endelig begynt å stabilisere seg (sluttet på prevensjon for 5 mnd siden), og etter mine beregninger så hadde jeg eggløsning for mellom 4-7 dager siden. (Litt avhengig om syklusen har blitt enda kortere, eller samme som sist, som var 34 dager).  Har hatt typiske ELsymptomer for omkring ei uke siden, men har ikke testet. (blir bare mer stresset av å teste). 

De siste dagene har jeg hatt "trykk" og murringer i livmor, og i dag kom det bittelitt utflod som var brun. Magen og ryggen føles ut som at jeg skal ha mensen i morgen :P. Men den er ventet om 7-10 dager :)

Noen som har opplevd dette? Vet ingen kan si om jeg er gravid eller ikke, men når kan jeg tidligst teste? :)   

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk sånn ferskenfarget snål utflod veldig tidlig i svangerskapet. Regner med det var en salgs festeblødning. Hadde også mye ubehagelige murringer i magen de første ukene. Kan jo høres ut som du er gravid. 

Gjest Hjertesukk
Skrevet

Syntes du det? Krysser fingrene iallefall :) når tror du jeg tidligst kan teste? :)

Skrevet

Jeg har hatt festeblødning i begge mine svangerskap. Denne gangen hadde jeg bare bittelitt rødt blod blandet i utflod på papiret på dag 5. Men i forrige svangerskap blødde jeg såpass mye at i tre dager trodde jeg det var starten på mensen! 

Om du er gravid så kan du teste når du venter mensen, så om 7-10 dager. Jeg anbefaler å vente lengst mulig for å være sikker, men vet at det er vanskelig:) 

Anonymkode: 7fde9...6ba

Gjest Hjertesukk
Skrevet

Jeg har hatt festeblødning i begge mine svangerskap. Denne gangen hadde jeg bare bittelitt rødt blod blandet i utflod på papiret på dag 5. Men i forrige svangerskap blødde jeg såpass mye at i tre dager trodde jeg det var starten på mensen! 

Om du er gravid så kan du teste når du venter mensen, så om 7-10 dager. Jeg anbefaler å vente lengst mulig for å være sikker, men vet at det er vanskelig:) 

Anonymkode: 7fde9...6ba

Da skal jeg prøve å vente ei ukestid :) Håper inderlig  det sitter ei lita spire der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...