Frøkenfryd30 Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Hadde SA i oktober. Pleier vanligvis ikke å ha mensensmerter, men nå har jeg syyke smerter. Minner litt om riene under fødselen.. Er dette normalt?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Hadde SA i oktober. Pleier vanligvis ikke å ha mensensmerter, men nå har jeg syyke smerter. Minner litt om riene under fødselen.. Er dette normalt?Høres normalt ut. Min første mens etter MA (13 uker) var både utrolig kraftig og ekstra smertefull. Kan være smårester som skal ut. Så lenge smertene gir seg ila normal tid (1-2 dager?) ville jeg ikke vært bekymret. Fortsetter smertene bær du oppsøke lege, kan være rester som ikke kommer ut av seg selv. Jo senere du mistet jo større er vel faren for at det kan være rester. Anonymkode: 84bb8...ad8
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Det heter menssmerter, ikke mensensmerter. Men det er vanlig med "unormal" meestruasjon etter SA ja. Anonymkode: d88a9...17e
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 Det heter menstruasjon, ikke meestruasjon. Anonymkode: 0a8a3...004 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå