Sjela Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Er det noen her som har erfaring med dropskoking? Har lyst til å prøve meg på noen spiselige julegaver i år, men vil gjerne ha noen erfaringer fra de som har gjort dette før Jeg tenkte kanskje å kjøpe et slikt sett fra Panduro hobby: http://www.pandurohobby.no/Catalogue/90-Pakk-inn-Gi-bort/9010-Godteri/901005-Materialsett/1/901012-Matsett-Drops-med-verktoy
Gjest Vevila Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Ikke vanskelig. Det eneste var å være rask nok å forme og klippe dem til før de stivnet. Kan være greit å være to.
Gjest Raindrops Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Jeg husker det som ganske enkelt, men har ikke vært med på det siden jeg var barn. Tror jaggu jeg skal prøve meg på dette selv i år, takk for tips!
Sjela Skrevet 3. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2015 Takk for svar @Vevila og @Raindrops Jeg får vel bare kaste meg ut i det og lese oppskriften nøye før jeg begynner. Utfordring 1: Ikke brenne seg. Utfordring 2: Rekke å lage drops før alt blir til stein God jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå