Gjest olive Skrevet 28. september 2004 #1 Skrevet 28. september 2004 Finnes det noen måter å kutte ut stilsettet i deler av et html-dokument?
Catzy Skrevet 28. september 2004 #2 Skrevet 28. september 2004 Du kan definere forskjellige stilsett for et html-dokument. Og du kan evt. definere egne koder for det du vil ha annerledes. Men du kan ikke sette opp css-fritt område i html-koden din. Catzy
Crazee Skrevet 28. september 2004 #3 Skrevet 28. september 2004 Som brukar har du avgrensa kontroll: Du kan sleppa å sjå CSS, du kan ha eit brukardefinert stilsett som overstyrer sidene, eller du kan godta stilsettet. (OK, alt dette er ikkje så lett i IE, men den er jo utdatert...) Som utviklar er problemstillinga ei litt anna. Du kan ikkje bruka stilsettet på berre delar av ei side, men det trengst ikkje heller - du har full kontroll: Om du t.d. vil at eit avsnitt i ein ingress skal ha eit bestemt stilsett, men ikkje noko stilsett i andre avsnitt, kan du gjere noko slikt: .ingress { font-size: 1.2em; } <p class="ingress">Dette er ingressen, 1.2 gongar større enn vanleg skrift</p> <p>Dette er vanleg tekst, utan noko stilsett. Om du då ikkje har definert p-elementet eller noko foreldreelement.</p> Var det dette du var ute etter?
Gjest olive Skrevet 28. september 2004 #4 Skrevet 28. september 2004 Takk for svar. Jeg var ute etter om jeg kunne ha et css-fritt område i koden, men det kan jeg altså ikke. Da får jeg kode litt ekstra
Gjest olive Skrevet 28. september 2004 #5 Skrevet 28. september 2004 Forresten: Jeg mener en gang å ha lest at man kan hente opp et annet stilsett inn i en html-kode. Kan man gjøre det for kun et område, altså slik at et annet stilsett som ligger et annet sted, hentes inn for et område av koden?
Crazee Skrevet 28. september 2004 #6 Skrevet 28. september 2004 Hmmm - du kan (og bør) lagra stilsett i eigne css-filer og henta inn i html-dokumenta slik: <link rel="stylesheet" href="info.css" type="text/css"> Du kan henta inn så mange du vil av desse, og dersom det er fleire som definerer det same (t.d. <p>) så blir definisjonane lagt til eller erstatta i rekkefølgja stilarka vert henta inn. Alle må dog stå i head, slik at du nok ikkje kan få eitt stilark til å gjelda i byrjinga av ei side og eit anna frå midten av sida, diverre. Det du kan skilja på derimot er ulike stilark for ulike media: <link rel="stylesheet" href="skjerm.css" type="text/css" media="screen"> <link rel="stylesheet" href="utskrift.css" type="text/css" media="print"> Og du kan lata brukaren velja mellom alternative stilark (fungerer ikkje i IE - då må du leggja til funksjonalitet med Javascript): <link rel="stylesheet" href="standard.css" type="text/css" id="Standard"> <link rel="alternate stylesheet" href="fancy.css" type="text/css" id="fancy"> <link rel="alternate stylesheet" href="bussnisse.css" type="text/css" id="Keisam">
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå