Gå til innhold

Stille fra han etter vi snakket dirty

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg ødelagt alt nå, gitt han inntrykk av at jeg er en hore bare fordi jeg plutselig ble veldig flørtende og smådirty på chat?
Menn, er det best når du blir kjent med en dame via nett at hun holder seg seriøs og prektig hele tiden , for å understreke for deg at hun er koneemne sånn at du gidder å møte hun, eller ok og kanskje nødvendig/ønskelig med litt flørt og dirtytalk for å holde interessen oppe?
Han hadde veldig godt og ordentlig inntrykk av meg før, men jeg følte at jeg ville vise han at jeg virkelig likte han så jeg skrev litt too flirty ting kanskje, "rett på sak" og er redd for at jeg nå har blitt nedrangert til en løs jente og ikke en han egentlig vil bli kjent med lenger, siden han har ignorert de siste chatmeldingene mine ....

Anonymkode: f209e...027

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn, er det best når du blir kjent med en dame via nett at hun holder seg seriøs og prektig hele tiden , for å understreke for deg at hun er koneemne sånn at du gidder å møte hun?

Nei, men det er en fordel at hun vet forskjell på hun og henne.

Hva skrev du til fyren da? Dirty talk kan gjøres på mange måter, ikke alle er turn-off.

Anonymkode: a7099...42c

• Liker 3
Skrevet

Spørs jo hva du skrev da..?

Om du skriver "gleder meg til du tar meg bakfra med en svær dildo samtidig som du bruker kuken din " så kan jeg jo skjønne at han kanskje rygger litt...

Skrevet

Spørs jo hva du skrev da..?

Om du skriver "gleder meg til du tar meg bakfra med en svær dildo samtidig som du bruker kuken din " så kan jeg jo skjønne at han kanskje rygger litt...

Jeg hadde blitt skremt da, hehe. I hvert fall hvis du er ute etter noe seriøst. Enkelte ting passer seg bedre å vente med å si, eller si på en litt mer diskret måte.

Skrevet

Jeg har, som mann, opplevd dette noen ganger. At jeg har likt ei jente, men mistet interessen for henne etter vi har snakket/chattet dirty. Uten at jeg der og da klarer å sette ord på hvorfor.

Men, jeg har gjort meg noen tanker om det, og kommet frem til en teori.

Dette skjer stort sett med jenter jeg i utgangspunktet bare har følt meg tiltrukket av seksuelt. Altså, jenter jeg ikke har hatt noen annen interesse av å bli kjent med utover et innbilt ønske om å penetrere deres vagina og munn med mitt erigerte lem. Og da opplever jeg ofte at forholdet av en eller annen grunn blir kjedelig når samtalen går over til det seksuelle.

Da blir det litt sånn, "Æsj.. eneste jeg vil er jo å pule henne, og nå ser jeg at jeg har en reell mulighet til å få pule henne". Også mister jeg interessen.

Fordi jeg vil egentlig ikke ha ei jente som jeg bare ønsker å fylle opp med stiverten min, men ei jente jeg kan like på andre måter også.

Anonymkode: 80cf0...6b5

Skrevet

Jeg har, som mann, opplevd dette noen ganger. At jeg har likt ei jente, men mistet interessen for henne etter vi har snakket/chattet dirty. Uten at jeg der og da klarer å sette ord på hvorfor.

Det er fordi du vil ha en seriøs jente, ikke en tøs. Såkalt dirty talk er bra, men det bør komme etter at man har blitt kjent.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det stemmer nok. Men greia er at jeg har følt meg "interessert" i de det gjelder så lenge praten har pågått. Men det har nok bare vært en form for tidsfordriv.

Skrevet

Enig.

Skrevet

Jeg skrev ikke noe kjempe dirty men mere at vi sendte hverandre litt kinky sanger og jeg sa "der har du meg;) " "blir du min hadde det vært oss hehe" "jeg kan gjøre det bedre enn henne ;) " osv.

Forstår godt det at interessen kan skifte når man kanskje fremstiller seg litt useriøs på den måten, men frykter at det blir for tørt og går i stå om vi kun snakker som to venner/kolleger med "Hvordan har dagen vært, var den oppgaven på jobb grei å lese? Hva har du til middag i dag" bare....? Hvordan kan man chatte på en "koneemne måte" uten  å bli for kjedelig og tørr?
Skulle gjerne visst mer om hverdagen og fortiden hans, men føler det blir for dypt å ta på chat og da blir det til å bli flørtete for å vise interesse om dere skjønner...

Skrevet

Jeg skrev ikke noe kjempe dirty men mere at vi sendte hverandre litt kinky sanger og jeg sa "der har du meg;) " "blir du min hadde det vært oss hehe" "jeg kan gjøre det bedre enn henne ;) " osv.

Dette er hva som hadde kjølnet interessen min i hvert fall. Jeg hadde oppfattet det som en antydning til at vi allerede var på vei til å bli et par og det hadde fått meg til å trekke meg unna fortere enn svint. 

• Liker 1
Skrevet

Dette er hva som hadde kjølnet interessen min i hvert fall. Jeg hadde oppfattet det som en antydning til at vi allerede var på vei til å bli et par og det hadde fått meg til å trekke meg unna fortere enn svint. 

Skjønner, men han hadde allerede sagt kort tid før dette ( i samme samtale) at han ville gjøre meg sin.

Skrevet

Forstår godt det at interessen kan skifte når man kanskje fremstiller seg litt useriøs på den måten, men frykter at det blir for tørt og går i stå om vi kun snakker som to venner/kolleger med "Hvordan har dagen vært, var den oppgaven på jobb grei å lese? Hva har du til middag i dag" bare....? Hvordan kan man chatte på en "koneemne måte" uten  å bli for kjedelig og tørr?
Skulle gjerne visst mer om hverdagen og fortiden hans, men føler det blir for dypt å ta på chat og da blir det til å bli flørtete for å vise interesse om dere skjønner...

Altså, det virker på meg som han nok ikke var så veldig interessert i utgangspunktet.

Og når du da kommer med sånn ikke dirty snakk, men klissete snakk, så blir det jo bare rart.

Hadde trukket meg unna jeg og.

Gjest Overrasket
Skrevet

"jeg kan gjøre det bedre enn henne ;) "

Den kommentaren der hadde nok fanget min interesse, tror jeg. Skal jeg være ærlig høres det ikke ut som om du gikk for langt, så kanskje det er noe helt annet som er grunnen til at han er litt unvikende?

Skrevet

Ja jeg vet ikke hva det kan være, det kan jo også være helt tilfeldig, men forstår alle synspunktene som er svart med her!
Får vel bare vente å se om han tar opp tråden igjen eller ikke.

Men hva annet stemningsfullt/"kult" (som man gleder seg til) kan man prate om via chat/innboks da som gir godt inntrykk?
Jeg vil ikke at han skal oppfatte meg tørr og uinteressert ved å skrive sammen sjelden og kun "intervju måte"..

Skrevet

Hvis du ikke klarer å finne en balanse mellom "prektig koneemne" og "dirty talk", så antar jeg du mangler alder eller intelligens?

Det minner meg om en tidligere venninne som veldig gjerne ville fremstå som en "vill sex-kitten", men egentlig så bommet hun totalt og ble stemplet som løs, fordi hun gav for mye av seg selv, for tidlig.

Vent med dirty talk til etter at dere har hatt sex, det er mitt råd.

:)

Anonymkode: 678e3...38c

Skrevet

Gjort er gjort. Men nå er den perfekte anledning til å være litt kostbar om han skulle ta kontakt etter en stund. Da kan du vise at du ikke er tilgjengelig med en gang han tilkaller deg. Skriv at du dater noen f.eks., og at det ikke passer.

Anonymkode: 3286c...5cd

Skrevet

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...