AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Her vil jeg bo! Problemet er at jeg ikke har råd til å kjøpe den alene. Nå bor jeg alene i en nesten nedbetalt leilighet til ca 3,8 millioner (naboens identiske leilighet gikk nettopp til denne prisen), og jeg tror et lån på 2,5 vil være nok til å betale halve denne leiligheten. Hva er det beste stedet for å møte jenter som synes den leiligheten er fin og som har egenkapital nok til å gå inn med halvparten?http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=59892193&searchclickthrough=true Anonymkode: 05851...b12 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Du vil da vel ikke kjøpe leilghet med noen du treffer på nett eller lignende? Jeg holdt på å kjøpe leilighet med en venninne da vi studerte, men er sååå glad jeg ikke gjorte det. For all del, jeg ville tjent mye på det rent økonmisk, men jeg tror vi ville fått fullstendig fnatt av hverandre.Gode gamle venninner du kjenner godt, søsken ol. Anonymkode: 61e59...6fb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Det er jo tre soverom der, har du ikke to kompiser du kan slå deg sammen med? Skulle være litt mer stabilt og gjennomførbart det. Anonymkode: 419b0...312 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Du vil da vel ikke kjøpe leilghet med noen du treffer på nett eller lignende? Anonymkode: 61e59...6fb"Alle" møtes jo på nettet i dag, men jeg vil selvfølgelig møte henne i virkeligheten også før jeg kjøper leilighet med henne Kjøpe leilighet med en kamerat går jo også an. Men det blir kanskje litt for mye "kollektivfølelse" nå som jeg ikke jobber. Ser for meg at man vil ha litt mer privatliv. Selv om leiligheten er stor blir det kanskje litt slitsomt om vi skal ha med hver vår kjæreste ut og inn dit hele tiden? Anonymkode: 05851...b12
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Jeg mente selvfølgelig "nå som jeg jobber". Snek seg inn en "ikke" der.Jeg bodde i kollektiv med tre kompiser da jeg studerte, det var greit nok da, men jeg liker privatlivet med å bo alene. Anonymkode: 05851...b12
gjest 321 Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Her vil jeg bo! Problemet er at jeg ikke har råd til å kjøpe den alene. Nå bor jeg alene i en nesten nedbetalt leilighet til ca 3,8 millioner (naboens identiske leilighet gikk nettopp til denne prisen), og jeg tror et lån på 2,5 vil være nok til å betale halve denne leiligheten. Hva er det beste stedet for å møte jenter som synes den leiligheten er fin og som har egenkapital nok til å gå inn med halvparten?http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=59892193&searchclickthrough=trueAnonymkode: 05851...b12Hadde det ikke vært for at leiligheten ligger på helt feil sted, i helt feil by, med helt feil uteplass (evt. mangel på ordentlig uteplass),med dårlig planløsning, i tillegg til at den er ekstremt overpriset etter min mening. Så skulle jeg gjerne vært behjelpelig med å låne litt penger for deg.:) Hvorfor vil du bo der? Hvis du først har såpass med penger.. Det er nesten uforståelig for meg.Kanskje du kan ta deg en sjekkerunde i Oslos beste vestkant= Kanskje noen av jentene der kunne tenke seg å bo i den blokka:)
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Hadde det ikke vært for at leiligheten ligger på helt feil sted, i helt feil by, med helt feil uteplass (evt. mangel på ordentlig uteplass),med dårlig planløsning, i tillegg til at den er ekstremt overpriset etter min mening. Så skulle jeg gjerne vært behjelpelig med å låne litt penger for deg.:) Hvorfor vil du bo der? Hvis du først har såpass med penger.. Det er nesten uforståelig for meg.Kanskje du kan ta deg en sjekkerunde i Oslos beste vestkant= Kanskje noen av jentene der kunne tenke seg å bo i den blokka:)- Helt feil sted? Veldig praktisk, bare en spasertur bort til flytoget! Og det gårtrikk og buss forbi slik at du enkelt kan nå ethvert sted, til og med marka med skiene på trikken.Og det er fin balkong/terrasse hvor du kan sitte og sole deg. Planløsningen er kanskje ikke den beste, men helt på jorde er den vel ikke? Hvordan ville du hatt den?Skal si damer i dag er kresne! Anonymkode: 05851...b12
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Hadde det ikke vært for at leiligheten ligger på helt feil sted, i helt feil by, med helt feil uteplass (evt. mangel på ordentlig uteplass),med dårlig planløsning, i tillegg til at den er ekstremt overpriset etter min mening. Så skulle jeg gjerne vært behjelpelig med å låne litt penger for deg.:) Hvorfor vil du bo der? Hvis du først har såpass med penger.. Det er nesten uforståelig for meg.Kanskje du kan ta deg en sjekkerunde i Oslos beste vestkant= Kanskje noen av jentene der kunne tenke seg å bo i den blokka:)Jeg har ikke så mye penger, men har en leilighet som nesten er nedbetalt. Bortsett fra det så har jeg "bare" 200 000 i egenkapital. Og det er ikke snakk om å "låne" meg penger, golddiggers kan styre unna Skal du være med får du bidra med like mye. Anonymkode: 05851...b12
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #10 Skrevet 3. november 2015 - Helt feil sted? Veldig praktisk, bare en spasertur bort til flytoget! Og det gårtrikk og buss forbi slik at du enkelt kan nå ethvert sted, til og med marka med skiene på trikken.Og det er fin balkong/terrasse hvor du kan sitte og sole deg. Planløsningen er kanskje ikke den beste, men helt på jorde er den vel ikke? Hvordan ville du hatt den?Skal si damer i dag er kresne!Anonymkode: 05851...b12Jo, det er den. Hva er vitsen med to bad, når de er knøttsmå? Og den trange, åpne kjøkkenløsningen i en så stor leilighet er også bare tøys. Det eneste du betaler for her er beliggenheten, ingen hadde sett to ganger på denne dersom den lå i førsteetasje i en blokk på Ammerud. Anonymkode: 419b0...312
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #11 Skrevet 3. november 2015 "Alle" møtes jo på nettet i dag, men jeg vil selvfølgelig møte henne i virkeligheten også før jeg kjøper leilighet med henne Kjøpe leilighet med en kamerat går jo også an. Men det blir kanskje litt for mye "kollektivfølelse" nå som jeg ikke jobber. Ser for meg at man vil ha litt mer privatliv. Selv om leiligheten er stor blir det kanskje litt slitsomt om vi skal ha med hver vår kjæreste ut og inn dit hele tiden?Anonymkode: 05851...b12Du mener det er mindre kollektivfølelse å bo sammen med en vilt fremmed enn en du faktisk kjenner?Og inn og ut med ulike venner og kjærester blir det jo for begge uansett, så den skjønte jeg ikke... Anonymkode: 61e59...6fb 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #12 Skrevet 3. november 2015 Jo, det er den. Anonymkode: 419b0...312OK, jeg innrømmer at den er dårlig. Men det er kanskje derfor leiligheten koster 12 og ikke 16 millioner. Du kan ikke si at den er overpriset når du får en fireroms på Barcode til 12 mill. Men åpen kjøkkenløsning er vel uansett best? Føles så lite med et eget lite kjøkken.Hvor vil du bo da, siden du sier at Oslo er feil by? Anonymkode: 05851...b12
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #13 Skrevet 3. november 2015 Tviler på at du treffer en som vil flytte med deg, før denne leiligheten er solgt til noen andre.Men om du mener en sånn type leilighet, og ikke spesfikk kun denne, så er det vel i intellektuelle(høyt utdannede) kulturforeninger og på vestkanten du kan finne kvinner med interesse av og råd til å kjøpe en så dyr leilighet.Og er det ikke et sted som heter elitesingles eller noe sånt som de reklamerte så fælt med på tv3 om at var for rikinger? Anonymkode: 8fdb1...712
gjest 321 Skrevet 3. november 2015 #14 Skrevet 3. november 2015 - Helt feil sted? Veldig praktisk, bare en spasertur bort til flytoget! Og det gårtrikk og buss forbi slik at du enkelt kan nå ethvert sted, til og med marka med skiene på trikken.Og det er fin balkong/terrasse hvor du kan sitte og sole deg. Planløsningen er kanskje ikke den beste, men helt på jorde er den vel ikke? Hvordan ville du hatt den?Skal si damer i dag er kresne!Anonymkode: 05851...b12Helt feil sted i forhold til hvor jeg ønsker å bo, men det er sikkert mange andre jenter som kan tenke seg å bo der..Jeg vil ha en hage og, helst ved sjøen egentlig. Så liker jeg ikke at det er så tett med naboene. Liker heller ikke blokk.Helt på jordet var vel en overdrivelse, men til den prisen så var det litt stusselig etter min mening.Med tanke på at du vil bo der, så er jo vi en komplett mismatch uansett, så du finner sikkert noen som liker den type bosted og passer deg bedre på vestkanten som nevnt tidligere:)
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #15 Skrevet 3. november 2015 Hvem vil bo på Barcode? Helt dødt omårde. Bare glass og betong og et surt vinddrag selv på vindstille dager. Anonymkode: 51ddb...b3c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #16 Skrevet 4. november 2015 Barcode er et område menn vil bo, og primært selvsagt de som jobber i nærheten.Jeg kunne betalt halvparten av den, men jeg bor heller på Frogner i et hyggelig nabolag og en vakker gård. Kjenner ingen jenter som ville kjøpt i det området. Anonymkode: 47cad...542
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #17 Skrevet 4. november 2015 Barcode er et område menn vil bo, og primært selvsagt de som jobber i nærheten.Jeg kunne betalt halvparten av den, men jeg bor heller på Frogner i et hyggelig nabolag og en vakker gård. Kjenner ingen jenter som ville kjøpt i det området.Anonymkode: 47cad...542Min svoger har kjøpt der. Han er singel mann i IT-barnsjen. Midt i 40 årene. Tror han er en typisk beboer Vi var innom å kikka i høst,og min mann erklærte at "denne leilgheten har ikke veldig høy WAF" Anonymkode: 61e59...6fb
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #18 Skrevet 4. november 2015 Bosetter du deg i barcode-rekken får får du Norges største togstasjon på den ene siden og en splitter ny trafikkmaskin på den andre (dronning Eufemias gate). Selv om leilighetene er kule er det et temmelig usjarmerende strøk. Typisk pendlerleilighet for for styrtrike mennesker. Anonymkode: 010f2...b2a
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 4. november 2015 #19 Skrevet 4. november 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå