Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale en toner som ikke tørker ut huden? 

Anonymkode: ce481...863

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken hudtype har du, og hva ønsker du at toneren skal gjøre (annet enn å ikke være uttørkende)?

Skrevet

Hvilken hudtype har du, og hva ønsker du at toneren skal gjøre (annet enn å ikke være uttørkende)?

hei! Takk for svar:)

fjerne siste rest av sminken, gjenoppta ph-balansen, tilføre fuktighet. Jeg reagerer fort på produkter, så den må være ok for sensitiv hud. 

brukte en fra matis før (rosa flaske), men den føltes uttørkende. En annen fra decleor (også rosa flaske) fikk jeg utslett av. 

Skrevet (endret)

hei! Takk for svar:)

fjerne siste rest av sminken, gjenoppta ph-balansen, tilføre fuktighet. Jeg reagerer fort på produkter, så den må være ok for sensitiv hud. 

brukte en fra matis før (rosa flaske), men den føltes uttørkende. En annen fra decleor (også rosa flaske) fikk jeg utslett av. 

Beklager for at jeg svarer så sent!

Generelt vil jeg anbefale å se etter asiatiske tonere, spesifikt fra Sør-Korea og Japan. Der finner du kjempemange som gjør akkurat det du ønsker, og til en rimelig pris. Selv bruker jeg Benton Snail Bee High Content Skin, den er fin for alle hudtyper, inkludert sensitiv hud og inneholder nesten bare gode ingredienser. Den har nesten ingen "filler"-ingredienser, som vil si at det er færre ting å reagere på. Ellers kan du se litt på disse:

Mizon Chamomile 90% Toner
Hada Labo Gokujyun Lotion (lotion i Japan: toner)
The Face Shop Clean Face Blemish Zero Clarifying Toner

Endret av Kragebein
Skrevet

fine tips. hva med oss som har extra sensitiv hud? på den ene siden blir den litt øm, og på den andre har det begynt å flasse av.

Anonymkode: 17811...9b3

Skrevet

Det beste er kanskje å finne en toner uten alkohol? Jeg lager min egen av 1/3 eplecidereddik, 2/3 vann og noen dråper tetreolje som fås kjøpt på apotek. Sistenevnte er kjent for å være god mot uren hud. Siden du har sensitiv hud, så kanskje det er bra for deg med et mer naturlig produkt? Jeg har min blanding stående på flaske på badet og har brukt denne toneren i et par år nå. Sammen med mild og naturlig rens, samt inntak av nattlysolje, har jeg aldri hatt finere hud. 

Anonymkode: 88af1...e97

Skrevet

Det beste er kanskje å finne en toner uten alkohol? Jeg lager min egen av 1/3 eplecidereddik, 2/3 vann og noen dråper tetreolje som fås kjøpt på apotek. Sistenevnte er kjent for å være god mot uren hud. Siden du har sensitiv hud, så kanskje det er bra for deg med et mer naturlig produkt? Jeg har min blanding stående på flaske på badet og har brukt denne toneren i et par år nå. Sammen med mild og naturlig rens, samt inntak av nattlysolje, har jeg aldri hatt finere hud. 

Anonymkode: 88af1...e97

jeg har uren hud også, ja. kanskje noe som kommer når den blir sensitiv. takk for tips.

Anonymkode: 17811...9b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...