AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Kan noen anbefale en toner som ikke tørker ut huden? Anonymkode: ce481...863
Kragebein Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Hvilken hudtype har du, og hva ønsker du at toneren skal gjøre (annet enn å ikke være uttørkende)?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Hvilken hudtype har du, og hva ønsker du at toneren skal gjøre (annet enn å ikke være uttørkende)?hei! Takk for svar:) fjerne siste rest av sminken, gjenoppta ph-balansen, tilføre fuktighet. Jeg reagerer fort på produkter, så den må være ok for sensitiv hud. brukte en fra matis før (rosa flaske), men den føltes uttørkende. En annen fra decleor (også rosa flaske) fikk jeg utslett av. Anonymkode: ce481...863
Kragebein Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 (endret) hei! Takk for svar:) fjerne siste rest av sminken, gjenoppta ph-balansen, tilføre fuktighet. Jeg reagerer fort på produkter, så den må være ok for sensitiv hud. brukte en fra matis før (rosa flaske), men den føltes uttørkende. En annen fra decleor (også rosa flaske) fikk jeg utslett av. Anonymkode: ce481...863Beklager for at jeg svarer så sent! Generelt vil jeg anbefale å se etter asiatiske tonere, spesifikt fra Sør-Korea og Japan. Der finner du kjempemange som gjør akkurat det du ønsker, og til en rimelig pris. Selv bruker jeg Benton Snail Bee High Content Skin, den er fin for alle hudtyper, inkludert sensitiv hud og inneholder nesten bare gode ingredienser. Den har nesten ingen "filler"-ingredienser, som vil si at det er færre ting å reagere på. Ellers kan du se litt på disse:Mizon Chamomile 90% TonerHada Labo Gokujyun Lotion (lotion i Japan: toner)The Face Shop Clean Face Blemish Zero Clarifying Toner Endret 14. november 2015 av Kragebein
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #5 Skrevet 14. november 2015 fine tips. hva med oss som har extra sensitiv hud? på den ene siden blir den litt øm, og på den andre har det begynt å flasse av. Anonymkode: 17811...9b3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #6 Skrevet 14. november 2015 Det beste er kanskje å finne en toner uten alkohol? Jeg lager min egen av 1/3 eplecidereddik, 2/3 vann og noen dråper tetreolje som fås kjøpt på apotek. Sistenevnte er kjent for å være god mot uren hud. Siden du har sensitiv hud, så kanskje det er bra for deg med et mer naturlig produkt? Jeg har min blanding stående på flaske på badet og har brukt denne toneren i et par år nå. Sammen med mild og naturlig rens, samt inntak av nattlysolje, har jeg aldri hatt finere hud. Anonymkode: 88af1...e97
Gjest Honeyblossom Skrevet 14. november 2015 #7 Skrevet 14. november 2015 (endret) Jeg bruker en fra Naobay og er veldig fornøyd med den. Den er naturlig og organisk https://www.blivakker.no/product/3049078/naobay-calming-face-toner-200-mlEr det alkohol i de tonerne du har prøvd? Alkohol tørker veldig lett ut huden og er egentlig ikke noe særlig bra for den. Endret 14. november 2015 av Honeyblossom
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #8 Skrevet 14. november 2015 Det beste er kanskje å finne en toner uten alkohol? Jeg lager min egen av 1/3 eplecidereddik, 2/3 vann og noen dråper tetreolje som fås kjøpt på apotek. Sistenevnte er kjent for å være god mot uren hud. Siden du har sensitiv hud, så kanskje det er bra for deg med et mer naturlig produkt? Jeg har min blanding stående på flaske på badet og har brukt denne toneren i et par år nå. Sammen med mild og naturlig rens, samt inntak av nattlysolje, har jeg aldri hatt finere hud. Anonymkode: 88af1...e97jeg har uren hud også, ja. kanskje noe som kommer når den blir sensitiv. takk for tips. Anonymkode: 17811...9b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå