Dagensdiva Skrevet 28. september 2004 #1 Skrevet 28. september 2004 http://www.vg.no/bilderigg/index.hbs?rigg_id=2448 Er du enig i Kritikken evt rosen?
Gjest 1111 Skrevet 28. september 2004 #2 Skrevet 28. september 2004 Jeg så ikke en eneste fin kjole der inne - så nei, jeg er ikke enig i rosen.
Gjest Poirot Skrevet 28. september 2004 #3 Skrevet 28. september 2004 Synes Sonjas kjole var flott. Det samme med prinsesse Astrid, en eldre dame som antakelig ikke vil vise så mye hud.
Linselus Skrevet 29. september 2004 #4 Skrevet 29. september 2004 Ikke at vi ser _så_ mye av Mette Marit, men jeg syns den kjolen var ganske fin jeg da Hva angår farger og Bjørg Bondevik er jeg også enig, hun er skikkelig flink til å ta på seg kjoler i skarpe farger og ellers enkle kjoler (øh, ja..bra setning). Syns kanskje ikke fargen på Valgerd sin kjole var så lekker, men det har jo mest med smaken min å gjøre..og håret til Eli Hagen blir forhåpentligvis aldri moderne, for det kan jeg virkelig styre meg for!! (ikke at man må følge moten, men noen kommer garantert til å gjøre det!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå